ورزش 11 - از ساعت 23:00 در سومین بازی هفته سوم سری آ ایتالیا در ورزشگاه انیو تاردینی پارما به مصاف یوونتوس رفت.

ترکیب دو تیم:

ترکیب پارما: سپه، ایاکوپونی، برونو آلوز، جاجلیولو، گوبی، ریگونی، استولاچ، باریلا، ژروینیو، اینگلیزه، دی گاودیو

ترکیب یوونتوس: وویتخ شتزنی، خوان کوادرادو، جورجیو کیه‌لینی، لئوناردو بونوچی، الکس ساندرو، سامی خدیرا، بلیس ماتویدی، میرالم پیانیچ ، فدریکو برناردسکی، ماریو ماندژوکیچ، کریستیانو رونالدو

پارما که زمانی قهرمان لیگ اروپا (جام یوفا سابق) را بدست آورده بود، به دلیل مشکلات مالی به سری D سقوط کرد و این فصل جواز حضور در سری A را کسب کرد. بانوی پیر در دقیقه 2 بازی روی ارسال خوان کوادرادو و ضربه سر ماریو ماندژوکیچ به گل اول رسید.

ژروینیو مهاجم ساحل عاجی سابق باشگاه های آرسنال و آ اس رم در دقیقه 33 بازی موفق شد دروازه شتزنی را باز کند تا نیمه اول مسابقه با نتیجه یک - یک مساوی به پایان برسد. نیمه دوم بیانکونری ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 58 بازی روی حرکت تیمی بلیس ماتویدی گل دوم را به ثمر رساند تا یووه دو بریک از میزبان خود پیش بیافتد.

در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود یووه به پایان رسید تا شاگردان الگری برای سومین هفته متوالی به پیروزی برسند و با 9 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند. نکته جالب توجه به این است که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی هنوز نتوانسته در این فصل با پیراهن یووه گلزنی کند.