ورزش 11 - نبرد لیورپول و تاتنهام فقط یک بازی در یک هفته مشخص شده نخواهد بود؛ تماشاچیان بزرگ این جنگ بزرگ از صف مدعیان خارج شده اند و خود را به سکو های ومبلی رسانده اند تا شاید زمین خوردن یورگن کلوپ آلمانی یا زمین گیر شدن محمد صلاح را در ومبلی به دست تاتنهامی ها شاهد باشند!

لیورپول و تاتنهاملیورپول و تاتنهام

زیباتر از منچستر سیتی فصل 2017/18، بدون شک لیورپول فصل جاری است! در لیگ برتر انگلیس قانون بزرگی وجود دارد، هیچ کس مجاز به تکرار موفقیت با همان میزان شایستگی گذشته نیست! سقف قهرمانی متغییر است و با هر شاهکار به شاهکاری دیگر ارتقا می یابد! از شاهکار دیدنی لستر و رانیری گرفته تا ارتقا بخشی آن بدست کونته و چلسی و پس از آن پپ و منچستر سیتی و حالا یورگن کلوپ و لیورپول، البته اگر دیگر مدعیان اجازه چنین فرصتی تاریخی را به او و لک لک ها بدهند!

لیورپول و تاتنهاملیورپول و تاتنهام

تاتنهام و لیورپول یعنی نبرد خالص یک فوتبال 90 دقیقه ای! کسی از حرکت بازنمی ایستد، چشمان کسی از کلافگی معطوف حاشیه ها نخواهد شد تا گردن ها از شدت دنبال کردن توپ با سرعت هرچه تمام تر در خطر گرفتگی عضلانی قرار بگیرند! سرعت، جنون و شهامت فاکتور اصلی جنگ های دیدنی مائو پوچتیتو و یورگن کلوپ در هفته های اخیر بوده است.

لیورپول و تاتنهاملیورپول و تاتنهام

برنده فقط یک برنده نیست! تیم پیروز میدان می تواند تا فرا رسیدن دیدار بازگشت در جشن و پایکوبی به سر ببرد و بازنده در شرمندگی محض نخواهد توانست پشت سر خود را از شدت خجالت زدگی نگاه کند! چرا باید کسی دلش بخواهد در این جنگ تلفات بدهد؟ آن هم در ومبلی! میعادگاه تاریخی که بسیاری از اتفاقات فوتبال انگلستان را در دفتر خاطرات خود ثبت و ضبط کرده است!

یورگن کلوپیورگن کلوپ

لیورپول صدرنشین و تاتنهام رده چهارمی فقط 3 امتیاز با یکدیگر فاصله دارند! ترافیک مدعیانی چون چلسی و منچستر سیتی و واتفورد شگفتی آفرین در این بین بلیط جایگاه VIP را در اختیار آنها قرار داده تا بهه تماشای این جنگ سراسر هیجانی بنشینند و نیمی از سرنوشت خود را در ومبلی دنبال کنند.

مائوریتسیو پوچتینومائوریتسیو پوچتینو

آمار و ارقام با برتری مویی نام لیورپول را به ما نشان می دهد! کسب 7 پیروزی از 18 دیدار برگزار شده از سال 2010 تا به امروز شاید در نگاه اول آمار خوبی محسوب شود، اما هنگامی که متوجه شوید تاتنهام نیز در این تقابل ها سهم قابل تاملی در پیروزی دارد و توانسته 6 بازی را به سود خود تمام کند شوکه نخواهید شد!؟ در این میان 5 دیدار نیز با تساوی خاتمه یافته است که حالا هواداران دو ایم امیدوارند در این شب جنجالی ششمین آن رقم نخورد!