به گزارش وبسایت نود، در نخستین بازی از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، ظهر امروز تاتنهام در حضور 80188 تماشاگر ورزشگاه ومبلی میزبان لیورپول بود که در پایان بانتیجه 2-1 مغلوب مهمان خود شد.

دو تیم بازی را با این ترکیب شروع کردند:

تاتنهام (2-1-3-4):

ورم؛ رز، فرتونگن، آلدرویرلد، تریپیر؛ دمبله، دایر، وینکس؛ اریکسن؛ مورا، کین

لیورپول (3-3-4):

آلیسون؛ آرنولد، گومز، فن دایک، رابرتسون؛ کیتا، واینالدوم، میلنر؛ مانه، صلاح، فرمینو

لیورپول در دقیقه 39 به گل اول رسید. کرنر ارسالی میلنر از سمت چپ با دفع ناقص توپ از سوی ورم همراه شد. توپ سرگردان در پشت محوطه شش قدم با ضربه سر جورجینیو واینالدوم به سمت دروازه رفت و بعد از گذشت توپ از خط، با مشت ورم از دروازه خارج شد. مایکل اولیور با نشان دادن ساعت خود و تایید عبور کامل توپ از خط دروازه، گل را برای لیورپول اعلام کرد تا شاگردان کلوپ از تاتنهام پیش بیفتند.

تاتنهام در دقیقه 50 فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشت اما ضربه لوکاس مورا با اصابت به تیر عمودی دروازه بیرون رفت.

لیورپول در دقیقه 54 به گل دوم هم دست یافت. حرکت پا به توپ مانه از سمت چپ به داخل محوطه جریمه با ارسال زمینی او به دهانه دروازه همراه بود. توپ با دخالت فرتونگن به تیر دروازه اصابت کرد و در ادامه در حالی که ورم قصد دفع کامل توپ را داشت، توپ از دستان ورم رها شد تا روبرتو فرمینو در یک قدمی دروازه، توپ را به تور دروازه تاتنهام کوبانده و اختلاف را به دو گل برساند.

در دقیقه 73 سون هیونگ مین که بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود، به جای هری وینکس به بازی آمد تا اولین بازی خود را برای تاتنهام بعد از روز 11 آگوست (در مقابل نیوکاسل) انجام دهد.

اولیور برای این مسابقه 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و تاتنهام در سومین دقیقه یکی از گل ها را جبران کرد. کرنر ارسالی اریکسن از سمت چپ از همه عبور کرد تا در تیر دورتر به اریک لاملا، دیگر بازیکن تعویضی تاتنهام برسد. لاملا بعد از کنترل توپ با سینه، با ضربه پای چپ توپ را به تور دروازه چسباند تا امیدها برای شاگردان پوچتینو زنده شود.