ورزش 11 - پس از وقفه بازی های ملی، بوندس لیگای آلمان از شب گذشته با پیروزی دورتموند وارد هفته سوم شد. بایرن مونیخ از ساعت 18 در استادیوم خانگی خود آلیانز آرنا برابر بایر لورکوزن قرار گرفت .

ترکیب ابتدایی بایرن مونیخ به این شرح بود:


نویر ، کیمیش، بواتنگ، زوله، رافینیا، آلکانترا، تولیسو، گنابری، روبن، مولر، لواندوفسکی

بازی در همان ابتدا خیلی سریع و با گل شروع شد. لورکوزن در دقیقه 4 بازی یک پنالتی به دست آورد که وندل آن را در خلاف جهت حرکت نویر تبدیل به گل کرد تا میهمان 1-0 پیش بیافتد. باواریای ها که غافلگیر شده بودند توپ و میدان را در اختیار گرفتند و خیلی زود در دقیقه 10 توسط هافبک فرانسوی؛ کورنتین تولیسو بازی را به تساوی کشاند. بازی کاملا یک طرفه دنبال می شد و آرین روبن که در این دیدار شب پرفروغی را پشت سر می گذاشت در دقیقه 19 گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

بایرن مونیخ-لورکوزنبایرن مونیخ-لورکوزن

در نیمه دوم شاگردان کواچ بازی را بهتر آغاز کردند و لورکوزن تنها به ضد حملات چشم دوخته بود. مالکیت توپ در نیمه دوم به 78% به سود باواریایی ها رسیده بود اما دفاع بسته تیم میهمان اجازه خود نمایی به مهاجمین بایرن را نمی داد. در این نیمه ، کریم بلعربی بازیکن تیم لورکوزن که در دقیقه 73 به میدان آمده بود تنها 7 دقیقه بعد به علت درگیری با رافینیا از زمین بازی اخراج شد تا آخرین امید های آنها نقش بر آب شود. بالاخره در دقیقه 89 جیمز رودریگز موفق شد با پاس تیاگو گل سوم بایرن را به ثمر برساند تا بایرن با این پیروزی 9 امتیازه شود و در صدر جدول بوندس لیگا قرار گیرد.