ورزش 11 - بایرن مونیخ مدعی همیشه در صحنه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، کمتر از 24 ساعت دیگر در خانه بنفیکا به میدان برود، تیمی که به جرات می توان گفت نیمی از مهره های کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد تا نیکو کواچ خیلی سریع در چالش ابتدایی به وجود آمده در آستانه آزمونی سخت آن هم در رقابت های اروپایی قرار بگیرد.

بازیکنان بایرن مونیخبازیکنان بایرن مونیخ

بنفیکا صدرنشین لیگ پرتغال با روی ویتوریا توانست به سلامت از مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عبور کند تا در گروه E جایگاهی را برای خود پیدا کند و در جنگ ابرستارگان با مردانی چون: لوئیزائو، آلمیدا، خوزه گومیس و پیزی حاضر باشد از شهرت کهن خود دفاع کند.

بازیکنان بنفیکابازیکنان بنفیکا

مصدومیت همزمان کورنتین تولیسو، فرانک ریبری، کینگلزلی کومان، لئون گورتسکا، ماتس هوملس و رافینیا عملا کواچ را در شرایطی بسیار سخت قرار داده تا او روی به نیمکت و استفاده از بازیکنان جوان خود و اعتماد اجباری به لیست رزورش شود، اتفاقی که شاید در رقابت های DFB POKAL هم نمی توانست این مربی کروات را مجاب به اتخاذ چنین تصمیمی کند.

بنفیکا و بایرن مونیخ بنفیکا و بایرن مونیخ

بنفیکا و بایرن مونیخ در یک دهه اخیر تنها دو بار با یکدیگر ملاقات داشته اند سهم مونیخی ها یک پیروزی بوده است تا با حاصل شدن تساوی در دیگر دیدار برگزار شده شاگردان ویتوریا در حسرت طعم پیروز ی برابر هالیوودی ها سال ها در انتظار باقی بمانند، شاید این بهترین فرصت ممکن برای رقم زدن یک پیروزی تاریخی برابر بایرن مونیخ باشد! در خانه و با حمایت هواداران، بدون مهره های بزرگ حریف و ساق هایی کاملا مضطرب برای سلامت ماندن فرصتی ایده آل را قطعا در اختیار پرتغالی ها خواهد داد تا بالاخره به هدف نهایی خود دست پیدا کنند.