ورزش 11 - تیم فوتبال آ اس رم در یک بازی ناامید کننده در خانه بولونیا به میدان رفت که در پایان با نتیجه 2-0 شکست خورد تا بار دیگر در حسرت برد بماند.
اوزه بیو دی فرانچسکو در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

در بازی امروز مقابل بولونیا بی‌انگیزگی در چهره شاگرذانم موج می‌زد. 74 درصد بازی در اختیار ما بود اما نمی‌دانم چه شد که برخلاف جریان بازی 2 گل دریافت کردیم و زمین را با شکست ترک کردیم. در هر دیدار یک جای کار ما مشکل دارد و به نظرم پایین بودن انگیزه بازیکنان است که نمی‌دانم چطور این عامل منفی را برطرف کنم.
در بازی‌های آینده باید سیستم تیمی خودمان را تغییر دهیم اما در حال حاضر چیری نمی‌توانم از روش کارم بگویم. به نظرم مشکل تیم تاکتیکی و فنی نیست و از جای دیگر مشکل دارد. باید هر چه زودتر مشکلات تیم را رفع کنیم تا در بازی‌های آینده دیگر امتیاز از دست ندهیم.


دی فرانچسکو در ادامه صحبت‌های خود افزود:

ابتدا باید مشکل خط دفاعی را رفع کنیم چون فکر می‌کنم آن استحکام لازم را ندارد. تنها مسئله‌ای که من را بسیار خشمگین می‌کند این است که در پیش فصل فرصت خوبی برای آماده‌سازی داشتیم و به نظرم از لحظات آنادگی بدنی در سطح بالایی قرار داشتیم اما با شروع فصل جدید سری آ انتظاراتی که از خود داشتیم نتوانستیم در زمین بازی پیاده کنیم.
هفت بازی سخت و پیاپی را پیش رو داریم و باید تغییراتی را در ترکیب اصلی اعمال کنیم. از فردا باید تمرینات خود را بیشتر کنیم. فکر می‌کنم بازیکنانمان کمی تنبل شدند؛ مخصوصا مهاجمان ما در خط حمله قرار می‌گیرند تا شاید توپی برای آنها ارسال شود تا آن را به گل تبدیل کنند و گرنه حرکت مثبتی در زمین ندارند.