به گزارش وبسایت نود، بعد از تساوی ابتدای هفته در مقابل آگزبورگ، این هفته نیز مونیخی ها در مقابل برلین نتیجه مناسبی نگرفتند و با شکست هفته ششم را به پایان رساندند.

در آغاز هفته ششم بوندس لیگا، هرتابرلین در ورزشگاه خانگی خود میزبان بایرن مونیخ بود. تیم کواچ که ابتدای هفته دو امتیاز حساس را در خانه از دست داده بود، به دنبال کسب برتری در برلین بود. یاران کواچ اگرچه در طول مسابقه از نظر تملک توپ و شوت های به سمت دروازه نسبت به حریف برتری داشتند ولی سهمی از این مسابقه نبردند.

دو گل میزبان در نیمه اول، بی پاسخ ماند و بایرن مونیخ با قبول شکست 2-0، سه امتیاز این مسابقه را از دست داد. در این مسابقه ابتدا در دقیقه 22 بود که روی خطای بواتنگ، میزبان صاحب پنالتی شد، ایبشویچ پشت توپ ایستاد و با یک ضربه تمام کننده بازی را 1-0 کرد. در ادامه نیمه اول، و پیش از پایان نیمه نخست ضربه بعدی وارد شد. یک حرکت تیمی از جناح راست و یک پاس رو به عقب از سوی لازارو، با ضربه دیدنی دودا به سقف دروازه همراه شد و برلینی ها به گل دوم رسیدند.

بایرن مونیخ در نیمه دوم، با وجود حضور مولر، واگنر و نبری نتوانست به توفیقی برسد و با شکست زمین مسابقه را ترک کرد تا بعد از 4 برد، حالا 5 امتیاز را در دو هفته از دست داده باشد.