ورزش 11 - بایرن مونیخ فصل جاری شاید خیلی ترسناک نباشد، اما باید آن را جدی گرفت! هنوز نیکو کواچ خود را به اثبات نرسانده است و شناخت کافی از او چه در باواریا و چه در جهان وجود ندارد و البته هنوز هم زمان زیادی از اولین فرصت بزرگ او در زمینه مربیگری حرفه ای اش در سطح اول فوتبال نگذشته است!

مونیخی ها بدترین مربی تاریخ خود را پپ گواردیولا می دانند! مردی که خارج از بایرن مونیخ همواره مدعی بود، اما در آلیانز آرنا آن مردی که می بایست نبود تا پس از سپری کردن فصلی ناموفق مسیر خود را به سمت انگلیسی تغییر دهد و در کارنامه اش نقطه تاریک باقی بگذارد! نیکو کواچ شاید آن شرایط خاص را تجربه نکند اما در عین حال مستعد آن اتفاقات نیز است!

بایرن مونیخ و بنفیکابایرن مونیخ و بنفیکا

آخرین نبرد این دو تیم با قدمت به 13 سال پیش بازمی گردد! در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/2005 که یک پیروزی برای بایرن مونیخ و یک تساوی حاصل کار دو تیم بود؛ اما در این آمار تقابل های رو در رو برای آمستردامی ها جای امید وجود دارد! پیروزی 5_2 سال 1995 این تیم برابر بایرن یکی از دستاورد های تاریخی آنان است؛ آنها از زمان شکل گرفتن فرمت حرفه ای فوتبال هیچ رقابتی برابر یکدیگر صورت نداده اند تا در 8 تقابل گذشته شان 3 پیروزی سهم آژاکس و 3 پیروزی سهم بایرن مونیخ و 2 تساوی حاصل کارشان باشد.

قطعا تن هاگ هلندی پلن اول و آخر خود را برای مهار رناتو سانچز مهار نشدنی شکل خواهد داد، ستاره ای که آماده تر و با کیفیت تر از تمام ستارگان اف سی هالیوود در این روزها ظاهر می شود و حسابی رقبا را می ترساند تا تن قدرتمند او به تن هلندی ها هم برخورد کند!

بازیکنان آژاکسبازیکنان آژاکس

مونیخی ها در هفته اول دور گروهی و در دیدار برابر بنفیکا لشگری از مصدومان را به همراه خود داشتند، اما در هفته جاری
آنها با شرایطی بسیار مطلوب تر به میدان خواهند رفت، چرا که حالا فقط کینگزلی کومان، لئون گورتسکا و کورنتین تولیسو غایبان باواریایی ها در دیدار برابر آژاکس خواهند بود.

آژاکس در آلیانز آرنا شدیدا مستعد به چالش کشیدن بایرن مونیخ است، صدرنشینی هلندی ها در گروه E یکی از اتفاقات جالب و غیر قابل پیش بینی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که در دیدار برابر بایرن احتمالا تکلیف آن روشن خواهد شد تا شاگردان کواچ بتوانند با غلبه بر آمستردامی ها از رده دوم خود را به صدر برسانند و 6 امتیازی شوند؛ مگر آنکه نتیجه تساوی که به سود دیگر تیم های این گروه است رقم بخورد تا شرایط تیم ها پیچیده تر و در هم گره خورده تر شود!