ورزش 11 - رئال مادرید پس از توقف های پی در پی در رقابت های لالیگا اسپانیا، سه شنبه شب در یخبندان مسکو برابر زسکا قدرت برتر این روزهای فوتبال روسیه صف آرایی خواهد کرد تا گروه G شاهد نبرد اسپانیایی ها برابر روس های سرسخت باشد.

پیروزی 3_0 رئال مادرید برابر آ اس رم در هفته نخست این رقابت ها بسیار انرژی بخش بود، یک شروع بسیار خوب هواداران کهکشانی ها را به ادامه این رقابت ها سخت امیدوار کرد تا روحیه بالای سفیدپوشان شهر مادرید برای نبرد در لالیگا حفظ شود، هرچند که این پیروزی تنها یک هفته برایشان خوش یمن بود و پس از این توانستند با برتری 1_0 اسپانیول را از پیش رو بردارند و با یک شکست تلخ برابر سویا و توقف مقابل اتلتیکو به هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا پای بگذارند!

رئال مادرید و زسکا مسکورئال مادرید و زسکا مسکو

خولن لوپتگی با سیلی از انتقادات خود را به هفته دوم جنگ ابر قهرمانان رسانده است، تیمی که تاکتیک های بسیار گنگ و سردرگمی دارد و به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست! شاید یک پیروزی دلچسب در روسیه، و یا شاید هم یک شکست تحقیر آمیز! رئال مادرید در این روزها نا امن ترین مسیر را دنبال می کنند که می تواند آنها را به هر ایستگاهی برساند! یک مخروبه تاریک یا یک خانه امن!

مهم ترین بخش ماجرای دیدار رئال مادرید - زسکا مسکو اینجاست که گرت بیل و ایسکو به دلیل مصدومیت در این دیدار به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت و از سویی دیگر سرخیو راموس به دلیل استارحت اجباری که از سوی لوپتگی دریافت کرده است، ترکیب کهکشانی ها را بی ستاره تر از هرزمانی کرده تا اما و اگر های بسیاری در روزهای ناکامی رئال مادرید در دیدار برابر زسکا شکل بگیرد.

رئال مادرید و زسکا مسکورئال مادرید و زسکا مسکو

آخرین برخورد این دو تیم به سال 2012 باز می گردد، جایی که در مرحله گروهی این دو تیم با یکدیگر 2 دبار تقابل داشتند تا یک پیروزی 4 گله و 1 تساوی پایان کار این دو تیم باشد؛ البته باید در نظر داشت که رئال مادرید سال 2012 بسیار متفاوت تر از امروز و زسکا آن روزها بسیار ضعیف تر از امروز بود و نمی توان به آمار گنگ تقابل های آنان استناد کرد!