لحظه به لحظه آپدیت خواهد شد

* 14:33

-باتوجه به اینکه تیم پرسپولیس مهمان تیم السد قطر است، هواداران این تیم از 10 درصد صندلی‌های ورزشگاه که شامل 1300 صندلی می‌شود، استفاده خواهند کرد.

هواداران پرسپولیسهواداران پرسپولیس

* 14:25

- تیم فوتبال پرسپولیس که برنامه سبکی را صبح امروز به روال همیشه انجام داد، پس از بازی با السد، بامداد چهارشنبه به سوی تهران پرواز خواهد کرد.

بازیکنان پرسپولیسبازیکنان پرسپولیس

* 14:19

-درآمد میلیاردی و باورنکردنی پرسپولیس درصورت حذف السد!
رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا، افتخار بزرگی برای پرسپولیس یا السد خواهد بود. هر کدام فینالیست شوند، هم شانس قهرمانی مهمترین مسابقات فوتبال آسیا را خواهند داشت و هم می‌توانند حداقل برای یک سال، لقب قدرتمندترین تیم غرب آسیا را به خودشان اختصاص دهند.
برای پرسپولیس اما، در کنار افتخار این دو بازی می‌تواند یک منبع درآمدزایی فوق العاده باشد. رسیدن به پولی بین ۳۰ تا ۶۰ میلیارد تومان، که بعد از دو پنجره بسته نقل و انتقالات اوضاع را برای سرخپوشان دگرگون خواهد کرد.

* 14:10

- سیامک نعمتی: شرایطم خوب است و به بازی میرسم؛ دیدار حساسی پیش روداریم، السد یکی از قویترین تیم های آسیاست؛ اما ما پرسپولیس هستیم و برای کسب بهترین نتیجه می جنگیم‌!

سیامک نعمتیسیامک نعمتی

* 14:00

- در حالی که پرسپولیس تهران در دور رفت مرحله نیمه نهایی، کمال کامیابی نیا و محمد انصاری را به دلیل محرومیت و حسین ماهینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، برانکو ایوانکوویچ شب گذشته رسما ترکیب سرخ ها در دیدار برابر السد اعلام کرد: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، آدام همتی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا

ورزش 11 - تنها ساعاتی به آغاز نبرد بزرگ پرسپولیس تهران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 برابر السد باقی مانده است تا آنها پس از حذف الدحیل به دست پرسپولیس و استقلال به دست السد خود را یک قدمی فینال ایم رقابت ها برسانند.