ورزش 11 - رئال مادرید در شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در لوژنیکی مسکو به مصاف زسکا مسکو رفت که این دیدار در پایان با شکست قهرمان سه فصل اخیر اروپا خاتمه یافت.

ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح بود:

ترکیب زسکا مسکو
ایگور آکنفیف- کیریل نابابکین- نیکیتا چرنوف- رودریگو بیسائو- ایلزات آخمتوف - نیکولا ولاسیچ- ایوان اوبلیاکوف- یاکا بیجول- ماریو فرناندز- آلن ژاگوئف- فدور چالوف


ترکیب رئال مادرید
کیلور ناواس- دنی کارواخال- رافائل واران- ناچو- لوکاس وازکز- کاسمیرو- تونی کروس- دنی سبایوس- کریم بنزما- ریگیلون - مارکو آسنسیو

نیمه اول :

دو تیم با وضعیتی متفاوت پا به این دیدار گذاشتند. مادرید رم را 3-0 شکست داده بود و زسکا برابر ویکتوریا پلژن به تساوی 2-2 رسیده بود. 65 ثانیه پس از آغاز سوت بازی رئال مادرید گل خورد! روی اشتباه عجیب تونی کروس، نیکولا ولاسیچ دروازه رئال مادرید را باز کرد. مادریدی ها که شوکه شده بودند برای رسیدن به گل تساوی ، سرا پا حمله می کردند اما هیچ تاکتیک و پلن مشخصی برای گلزنی نداشتند. تنها در دو صحنه روی شوت کاسیمیرو و ضربه سر بنزما تیرک دروازه میزبان لرزید تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

رئال مادرید - زسکا رئال مادرید - زسکا

نیمه دوم:

در حالی که انتظار می رفت قهرمان اروپا، تیمی که از اندیشه های ناب زیدان بزرگ به دست مربی درجه دویی مانند لوپتگی افتاده است در این نیمه برای حفظ آبرو به آب و آتش بزند، باز هم شاهد پاس کاری های بی ارزش و تکراری کهکشانی ها در میانه میدان بودیم. مادرید بدون هیچ تاکتیک و برنامه خاصی فقط حفظ توپ کرد و یکی دو باری نیز تا نزدیکای خوردن گل دوم پیش رفت تا این بازی با همین نمایش خفت بار از سوی رئال مادرید با شکست به پایان برسد.