ورزش 11 - از هفته هفتم بوندسلیگا آلمان دو تبم بورسیا دورتموند و آگزبورگ مقابل هم صف‌آرایی کردند.
با سوت نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را مقابل یکدیگر انجام دادند، اما در دقایقی از این دیدار آگزبورگی‌ها سوار بر بازی شدند و موفق شدند در دقیقه 22 توسط آلفرد فیبوگاسن به گل اول برسند.تا انتهای این دیدار زنبورها هر چه تلاش کردند نتوانستند دروازه میهمان خود را باز کنند تا این دیدار در نیمه اول با همین نتیجه 1-0 به سود آگزبورگ به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم دورتموندی‌ها برخلاف نیمه اول سوار بر بازی شدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حملات زیادی روی دروازه میهمان خود ترتیب دادند. در حالی که آگزبورگ کمی عقب کشیده بود زبورها موفق شدند در دقیقه 62 توسط پاکو آلکاسر به گل تساوی برسند. در حالی که بازی مساوی دنبال می‌شد بار دیگر این تیم میهمان بود که در دقیقه 71 توسط فلیپ به گل دوم رسید.
این پایان کار نبود و بار دیگر زنبورها در دقیقه 80 باز هم توسط آلکاسر بازی را به تساوی کشاند. با این گل زنبورها روحیه گرفتند و در دقیقه 84 توسط ماریو گوتزه به گل سوم رسیدند. بازی به گونه‌ای دنبال می‌شد که دو تیم قصد باخت نداشتند و باز هم آگزبورگ در دقیقه 87 به گل سوم رسید تا بازی با همین نتیجه 3-3 به پایان برسد.