به گزارش وبسایت نود، در شبی که سیتی یک ضربه پنالتی را در دقایق پایانی توسط محرز از دست داد، دو تیم لیورپول و من سیتی با تقسیم امتیازات به رختکن رفتند تا بهترین نتیجه برای چلسی رقم بخورد.

در آخرین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، لیورپول و منچسترسیتی روز یکشنبه در آنفیلد به مصاف هم رفتند. بازی اگرچه در 15 دقیقه ابتدایی سریع بود و دو تیم با سرعت بازی را پیگیری می کردند ولی به مرور از سرعت بازی کم شد تا حدی که نیمه اول بازی جذابی از کار در نیامد و دو تیم بدون آن که حتی یک شوت درون چارچوب داشته باشند به رختکن رفتند. تنها اتفاق جدی نیمه اول برخورد لوورن و آگوئرو درون محوطه بود که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

ازقضا داستان نیمه دوم نیز تفاوت چندانی نداشت؛ قوای دو تیم در بخش دفاعی و برابری قدرت در خط میانی موجب شد هیچ یک از دو تیم نتوانند در خلق موقعیت موفق عمل کنند، به ندرت در کل مسابقه شاهد خلق موقعیت های جدی گلزنی بودیم. در نیمه دوم نیز یک بار دیگر صحنه های مشکوک درون محوطه جریمه لیورپول رقم خورد که یک بار داور اعتقادی به پنالتی نداشت، اما در نوبت بعد بالاخره دست به سوت برد.

خطای فن دایک در دقیقه 85 روی سانه، سیتی را صاحب بهترین فرصت برای پیروزی کرد، محرز پشت توپ ایستاد ولی ضربه اش را به آسمان فرستاد تا بهترین موقعیت کل بازی به همین سادگی از دست برود.

به این ترتیب دو تیم امتیازات را تقسیم کردند و حالا در لیگ برتر، سه تیم 20 امتیازی حضور دارند.