به گزارش وبسایت نود، پیروزی پنج گله بارسلونا در هفته دهم لالیگا در ال کلاسیکو مقابل رئال مادرید، چهارمین شکست فصل لوپتگی در لیگ اسپانیا بود تا حالا او یک قدم با اخراج فاصله داشته باشد.

در مهمترین و تماشایی ترین بازی فصل لالیگا، تیم های بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ به مصاف هم رفتند، این مسابقه از هفته دهم لیگ اسپانیا در حالی برگزار شد که تیم لوپتگی به دلیل کسب نتایج ضعیف تحت فشار زیادی پا به زمین گذاشت و امیدوار بود بتواند با کسب یک نتیجه خوب در این مسابقه، از بحران خارج شود.

اما شرایط از همان ابتدا به نفع بارسلونا و به ضرر رئال مادرید پیش رفت. دقیقه 11 مسابقه بود که یک پاس در عمق در سمت چپ زمین، آلبا را راهی دروازه کرد، او همچون همیشه نفوذ خوبی داشت و با یک پاس رو به عقب کوتینیو را صاحب توپ کرد و ضربه آرام این بازیکن بازی را 1-0 کرد. این اولین گل کوتینیو در ال کلاسیکو بود.

بعد از این گل، بارسلونا همچنان تیم برتر میدان بود و رئالی ها در خلق فرصت گل خیلی موفق نبودند، در آن سمت بارسلونا در دقیقه 30 به گل بعدی رسید، برخورد سوارز و واران در محوطه جریمه در ابتدا توسط داور خطا اعلام نشد، اما بعد به کمک VAR، داور نقطه پنالتی را نشان داد، سوارز پشت توپ ایستاد و با یک ضربه دقیق بازی را 2-0 کرد. به این ترتیب نیمه اول مسابقه با برتری مطلق بارسلونا و نمایش ناامیدکننده رئال مادرید پایان یافت.

در شروع نیمه دوم لوپتگی دست به تعویضی هجومی زد و واران بیرون رفت و واسکز به زمین آمد، ازقضا رئالی ها در شروع نیمه دوم نمایش خوبی داشتند و خطرساز روی دروازه حریف ظاهر شدند، آن ها مزد برتری چند دقیقه ای خود را گرفتند، سانتر ایسکو بعد از عبور از چند بازیکن به مارسلو رسید و او یکی از گل های خورده را جبران کرد تا رئال امیدوار به برگشت شود.

در ادامه باز شرایط تغییر کرد و رئالی ها که برای جبران گل خورده، جلو کشیده بودند، در دفاع آسیب پذیر بودند. 15 دقیقه پایانی بازی نمایشی بود از قدرت هجومی بارسلونا در مقابل رئال آسیب پذیر. ابتدا در دقیقه 75 بود که سانتر نرم سرجی روبرتو با ضربه سر دقیق و فنی سوارز بازی را 4-1 کرد.

اما کار به اینجا ختم نشد، هشت دقیقه بعد، یک بار دیگر سرجی روبرتو در نقش پاسور ظاهر شد، این بار او از راموس توپگیری کرد و سپس سوارز با یک ضربه چیپ، بازی را 4-1 کرد و هتریکش را در شب غیبت مسی تکمیل کرد.

در نهایت هم ویدال تعویضی تنها سه دقیقه بعد از حضورش در زمین و اولین تجربه در ال کلاسیکو روی سانتر دمبله و ضربه سر عالی خود، شکست رئال مادرید را سنگین تر کرد.

به این ترتیب رئال مادرید در شبی که عملکرد ضعیفی داشت، نبود رونالدو و زیدان را به شدت حس کرد و حالا باید منتظر خبر اخراج لوپتگی باشیم. تیم او اکنون بعد از ده هفته چهار شکست دارد و با 14 گل زده و 14 گل خورده شرایط بدی دارد. در آن سمت بارسلونا در شبی که مسی را نداشت، نمایش دلچسبی ارائه کرد و اکنون با 21 امتیاز صدرنشین است.