ورزش 11 - خط حمله بارسلونا در ال کلاسیکو یکشنبه شب، لحظاتی رویایی را سپری کرد، بازیکنانی سرشار از انگیزه و روحیه مبارزه طلبی که برای فرو ریختن دروازه رئال مادرید لحظه ای را درنگ نکردند و اهداف خود را به بهترین شکل ممکن در نیوکمپ پیاده سازی و به اجرا درآوردند.

سوای بر شب درخشان مهاجمان بارسلونا، باید این واقعیت را هم در نظر گرفت که خط هافبک این تیم با انسجام مثال زدنی خود فضایی فوق العاده را برای دیگر بازیکنان بوجود آورد تا شکاف های لایه های دفاعی مادریدی ها در ذوق بخورد.

لوئیز سوارز

لوئیز سوارزلوئیز سوارز

هتریک فراموش نشدنی هیولای اروگوئه خط حمله بارسلونا، تحت تاثیر فشار روانی بود که در نبود لیونل مسی در ذهنیات این ستاره فرصت طلب شکل گرفت، چرا که سوارز در زمان های حیاتی پیش تر هم از درخشش های بی پایانش به آبی و اناری ها هدایای غیر قابل قیمت گذاری اهدا کرده بود! او بدون شک برترین مرد دیدار ال کلاسیکو یکشنبه شب بود.

فیلیپه کوتینیو

فیلیپه کوتینیوفیلیپه کوتینیو

هافبک برزیلی بارسلونا نشان داد که حقیقتا بهترین و مطمئن ترین گزینه ممکن برای جایگزینی آندرس اینیستا است! او به شکلی هواداران خودی و رقیب را شوکه کرد که هیچ کس انتظارش را نداشت، موتور محرک جدید بارسلونا در حساس ترین و خاص ترین میعادگاه آبی و اناری ها خود را به اثبات رساند تا اطمینانی درونی نصیب قلب میلیون ها هواداران کاتالان ها شود.

یوردی آلبا

یوردی آلبایوردی آلبا

دیگر باید یقین پیدا کرد که لوئیز انریکه با این بال ویرانگر مشکل شخصی دارد، یکی از بی نقص ترین و زیباترین نمایش های دوران بازیگری این مدافع آبی و اناری ها در شب شگفت انگیر بارسلونا رقم خورد، شبی که یکی از سازنده ها و مهندسین این جشن بزرگ ایالتی اش، آلبا نام داشت، او حتی ذره ای درنگ را در دستور کارش قرار نداد و با تمام توان برای به آتش کشیدن خط دفاع رئالی ها 90 دقیقه توپ را با خود حمل کرد و لرزه بر ذل حریف انداخت.