ورزش 11 - در اولین دیدار از هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 16:00 دو تیم بورنموث و منچستری.نایتد در ورزشگاه ویتالیتی به مصاف یکدیگر رفتند. سرمربیان دو تیم از ترکیب 11 نفره خود به شرح زیر برای تقابل با یکدیگر بهره بردند:

ترکیب بورنموث: بگوویچ، کوک، آکه، اسمیت، فرانسیس، کوک، لرما، فرایزر، استانیسلاس، ویلسون، بروکس

ترکیب منچستر یونایتد: دخیا، یانگ، لیندلوف، اسمالینگ، شاو، ماتیچ، فرد، پوگبا، ماتا، الکسیس، مارسیال

این دیدار باز هم مانند بسیاری از دیدارهای این فصل منچستریونایتد با اشتباهات فراوان و بزرگ مدافعین منچستریونایتد در دقایق ابتدایی آغاز شد و در چندین صحنه مهاجمان بورنموث با این اشتباهات دروازه دخیا را مورد هدف قرار دادند که با واکنش این دروازه بان اسپانیایی و بی دقتی مهاجمین تیم میزبان از دست رفت.

اما در نهایت بازهم این پاپ ها بودند که توانستند در دقیقه 11 به گل اول خود توسط کالوم ویلسون دست یابند. با این گل بورنموث تا حدودی عقب نشست تا منچستری ها بتوانند بر توپ و میدان تسلط یابند و حملاتی را برنامه ریزی نمایند. شیاطین سرخ توانستند در یکی از حملات پر تعداد خود توسط مهاجم آماده این روزهای منچستر به گل تساوی دست یابند.

مارسیال در دقیقه 35 از روی پاسی که از سانچز دریافت نمود با یک بغل پای دقیق از درون محوطه جریمه گل تساوی بخش شیاطین سرخ را به ثمر برساند تا این دیدار در نیمه اول با همین نتیجه یک بر یک پایان یابد. در نیمه دوم این بازیکنان منچستر بودند که بیش از پاپ ها میل به پیروزی را در خود نشان دادند.

شاگردان مورینیو با آغاز نیمه دوم تلاش خود را برای برتری در این دیدار و دستیابی به گل دوم به خرج دادند اما هر چه زدند به در بسته می خورد. اما منچستری ها دست از تلاش بر نئداشتند تا اینکه در دقیقه 92 و به قول طرفداران این تیم در فرگی تایم توسط راشفورد تعویض نیمه دومی مورینیو به گل برتری خود دست یابند و 3 امتیاز شیرین این دیدار را با خود به خانه ببرند.

منچستر یونایتد با این برد توانست تا حدودی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد و امیدوار باشد در هفته های آتی با عدم نتیجه گیری رقیبان و اوج گیری خود، در رده های بالاتر جدول قرار بگیرد.