ورزش 11 - در حساس ترین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس از ساعت 21:00 دو تیم قدرتمند آرسنال و لیورپول رو در روی هم قرار گرفتند.

ترکیب لیورپول
آلیسون، الکساندر آرنولد، گومز، فن دایک، رابرتسون، فابینیو، میلنر، وینالدوم، مانه، صلاح، فیرمینو

ترکیب آرسنال
لنو، بیرین، موستافی، هولدینگ، کولاشیناچ، ژاکا، توریرا، مخیتاریان، اوزیل، اوبامیانگ، لاکازت

در آغاز این دیدار نیز همانند سایر بازیهای هفته یازدهم لیگ جزیره بازیکنان دو تیم به احترام در گذشت مالک لستر سیتی یک دقیقه سکوت کردند، بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت آغاز بازی بازیکنان دو تیم با ارائه یک بازی فوق العاده سرعتی و بی نقص یکی از بهترین بازیهای لیگ برتر انگلیس را به نمایش گذاشتند، در 45 دقیقه نخست این بازی توپ دو بار از خط دروازه ها عبور کرد ولی کمک داورهای دوسمت بازی با بالابردن پرچم های خود گل های به ثمر رسیده در نیمه اول را مردود اعلام کردند.
بازی دو تیم تاکتیکی این فصل جزیره در نیمه دوم نیز فوق العاده دنبال شد و توپ در لحظه روی دروازه یک تیم بود، در نهایت در دقیقه 61 بازی جیمز میلنر کاپیتان کهنه کار آنفیلدی ها توانست از اشتباهات سریالی لنو در این دیدار حداکثر استفاده را ببرد و با ضربه ای دقیق توپ را وارد دروازه توپچی های لندنی کرد.

در نیم ساعت پایانی بازی تلاش شاگردان امری برای بازگردندن نتیجه ثمری نداشت و حملات پردامنه آن ها با توسط مدافعانی مانند ون دایک دفع می شد با با سد محکمی به نام آلیسون برخورد می کرد، اما هنر نمایی لاکازت در هشتادو دومین دقیقه بازی باعث شد تا جذاب ترین بازی هفته به تساوی 1_1 کشیده شود.

در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت و این بازی جذاب با تساوی 1_1 به پایان رسید.