ورزش 11 - لوییز سوارز همچنان در غیاب لیونل مسی، به درخشش خود ادامه می دهد و ستاره اول این روزهای بارسلونا می باشد. این بازیکن مطرح بعد از هتریکش در ال کلاسیکو موفق شد در دیدار دیشب تیمش در لالیگا مقابل رایو وایکانو دبل کند و در آخرین دقیقه بازی نتیجه مساوی را با برد عوض کند.

سوارز پس از پایان بازی در جمع خبر نگاران اظهار داشت:

شاید بعد از گلی که به ثمر رساندیم کمی حریف و بازی را دست کم گرفتیم و همین موضوع کافی بود تا وایکانو ما را جریمه کند. نیمه دوم را تهاجمی تر آغاز کردیم اما بر خلاف جهت بازی باز هم این رایو وایکانو بود که دروازه ما را باز کرد و اوضاع را برای ما سخت کرد. باید به شخصیت این تیم احترام گذاشت. ولی در نهایت خوشحالم که توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم.

اینکه ما کمی اعتماد به نفسمان در این بازی بالا بود غیر قابل انکار است اما نباید ارزش تیم حریف را پایین آورد. آنها در برابر ما جنگنده بازی کردند. رتبه آنها در جدول باعث می شود برای بدست آوردن امتیازات انتحاری بازی کنند. هواداران این تیم هم در این را ه به آنها کمک می کنند.

قابل درک است که والورده با وجو بدست آوردن پیروزی از دست بازیکنان عصبانی باشد. شاید عملکردمان در بعضی بازی ها پایین تر از حد بارسلونا باشد و از دست رفتن برخی امتیازات می تواند در آخر فصل جام قهرمانی را از بارسلونا بگیرد.