ورزش 11 - روز سه‌شنبه 15 آبان در حالی تاتنهام در خانه به مصاف پی اس وی آیندهوون خواهد رفت که از 3 بازی تنها یک امتیاز کسب کرده و از این حیث در بازی فردا محکوم به برد خواهد بود.
مائوریسیو پوچتینو پیش از بازی فردای خود در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران این چنین پاسخ داد:

در خصوص اخراج لوریس باید بگویم که اخراج او در بازی قبلی در لیگ قهرمانان یک لحظه سرنوشت ساز برای ما بود و این باعث که گل بخوریم و صعودمان به مرحله حذفی کمی سخت شود. با این وجود ما هنوز شانس صعود داریم و با گرفتن سه امتیاز در بازی فردا امید ما کمی بیشتر خواهد شد.


اگر فردا در مرحله گروهی حذف شوید چه احساسی خواهید داشت؟

در حال حاضر نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم، بگذارید بازی فردای ما به پایان برسد و بعد از آن احساسم را خواهم گفت.


وضعیت چمن ورزشگاه ومبلی در بازی فردا چگونه است؟

فکر می‌کنم اوضاع چمن کمی بهتر شده است. تصاویری از زمین را دیده‌ام و قطعا شرایطش بهتر از قبل خواهد بود. البته این را هم در نظر بگیرید که شرایط بازی برای هر دو تیم یکسان خواهد بود.


با وجود مصدومیت‌های بسیار زیاد بازیکنانتان، آیا این بدترین فصل برای شما بوده است؟

این را نمی‌دانم؛ در ست است که مصدومان زیادی داشتیم اما به مانند گفته خود در ابتدای فصل، شرایط ما در حال حاضر کاملا متفاوت است. از ابتدای فصل کمی بدشانس بودیم، اما چون تمام بازیکنان تیم فرصت حضور درزمین را داشتند این برای ما بسیار خوب بود.


به نظر شما مصدومیت دمبله چند هفته طول خواهد کشید؟

نمی‌دانم و باید منتظر جواب اسکن او باشیم. تنها خبر خوب برای ما این است که به استخوان او آسیبی نرسیده است و احتمال دارد که فقط از ناحیه لیگامنت آسیب دیده باشد.


شرایط دله علی چگونه است؟

او کاملا آماده این دیدار حساس مقابل آیندهوون خواهد بود و حتی ممکن است که 90 دقیقه در بازی حضور داشته باشد. علی اگر بخواهد به روزهای اوجش بازگردد باید به سختی تلاش کند.