ورزش 11 - در یکی از دیدار های جذاب شب اول لیگ قهرمانان اروپا دو تیم تاتنهام و آیندهوون در لندن رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان پوچتینو به پایان رسید.
ترکیب تاتنهام:
گاتزانیگا، اوریه، آلدرویرلد، سانچز، دیویس، وینکس، اریکسن، آلی، لوکاس مورا، سون، کین
ترکیب آیندهوون:
زوئت، دامفریس، شواب، ویرگور، آنخلینو، روزاریو، هندریکس، پریرو، برگوین، دی یانگ، لوزانو
دیدار دو تیم بحران زده گروه B لیگ قهرمانان اروپا با ضربه سر د‌جونگدر دومین دقیقه بازی بسیار جذاب اغاز شد، کاپیتان آیندهوون در دقایق نخست بازی از روی یک کرنر ارسالی توپ را به زیبایی وارد دروازه تیم میزبان کرد.

در ادامه نیمه اول سفید پوشان تاتنهام حملات گسترده ای برای جبران گل خورده ترتیب دادند اما واکنش های استثنایی زوئت مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی در نیمه اول بود.
شاگردان پوچتینیو در نیمه دوم نیز در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و در تمامی دقایق بازی برای جبران نتیجه تلاش می کردند تا این که در کاپیتان هری کین از قال گیری مدافعان در محوطه جریمه بهترین استفاده را برد و تواسنت گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

تاتنهام - آیندهوونتاتنهام - آیندهوون


در حالی که بازیکنان دو تیم برای رفتن به رختکن و سوت پایان بازی آماده میشدند فشار های بازیکنان تاتنهام باعث شد تا بازیکن آیندهوون به اشتباه دروزاه خود را باز کند. این دیدار در نهایت با برتری 2_1 اسپرزها به پایان رسید تا آن ها با 4 امتیاز همچنان امیدوار به صعود باشند.