به گزارش ورزش 11، در حالی که رئال مادرید توانسته است در رقابت جام جهانی باشگاه ها به دومین قهرمانی خود دست پیدا نماید، صحبت های زیادی در ارتباط با ایجاد  تونل افتخار توسط بازیکنان بارسلونا شنیده می شود که سرمربی بلوگرانا ها نسبت به آن واکنش پرداخت.

ارنستو والورده در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار ال کلاسیکو اظهار داشت: فکر می کنم صحبت در ارتباط با تونل افتخار بسیار قدیمی شده است! این صحبت ها برای زمانی بود فوتبال و هواداران اینگونه حساس نبودند و همه چیز اینگونه جدی دنبال نمی شد! ما برای رئال مادرید و تمامی افتخاراتش احترام ویژه ای قائل هستیم، اما باید راستش را بگوییم که نه می خواهیم برای کسی تونل افتخار بزنیم و نه می خواهیم که کسی برای ما تونل افتخار بزند! این ماجرا ها دوره اش گذشته است و جایگاه خود را از دست داده است!

ارنستو والورده ارنستو والورده

ما نسبت به این بازی همانند دیگر بازی های نگاه می کنیم، می خواهیم برنده 3 امتیاز باشیم، ما استرس و فشار را احساس نمی کنیم؛ این رئال مادرید است که فشار زیادی را تحمل می کند! آنها در خانه باید به مصاف تیم صدرنشین بیایند! پس چرا باید ما خود را به دردسرذ بیاندازیم وقتی بهترین شرایط از آن ماست؟

نمی توان گفت چه تیمی شانس برتری قاطع را دارد، اما ما بهترین و ایده آل ترین فرم خود را در اختیار داریم، عثمان دمبله متاسفانه نمی تواند ما را همراهی نماید، این تنها خبر بد ماست، او تا لحظه های پایانی امید داشت که در این بازی حضور داشته باشد!