ورزش 11 - سرمربی تیم منچستر یونایتد بعد از تساوی خانگی این تیم مقابل تیم نه چندان قدرتمند کریستال پالاس، به انتقاد از عملکرد ضعیف شاگردانش پرداخت و غرور کاذب و اعتماد به نفس بی جای آنها را دلیل اصلی از دست رفتن 2 امتیاز دیدار خانگی دانست.

ژوزه مورینیو در مورد تساوی تیمش در مقابل کریستال پالاس اظهار داشت:

خیلی نا امید کننده ظاهر شدیم. برنامه ما این بود که بازی های فشرده دسامبر را خوب شروع کنیم و ادامه دهیم. عبارتِ به دست آوردن یک امتیاز درست نیست در واقع ما 2 امتیاز از دست دادیم. حریف را آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوتشان را می دانستیم. بازیکنانم جدیت لازم برای بدست آوردن 3 امتیاز را نداشتند. مالکیت توپ زیادی به حریف دادیم و قدرت آن را نداشتیم که تحت فشارشان قرار دهیم. در واقع انرژی لازم برای پرس کردن را صرف نکردیم.

اعتماد به نفس و کمی عجله برای دقایق پایانی بازی است. همان موقع است که باید رو به توپ های بلند آورد و بازی مستقیم را در دستور کار قرار داد.ما با اعتماد به نفس کم وارد این دیدار نشدیم بلکه اعتماد به نفس بیش از حد و غرور کاذب باعث شد این عملکرد ضعیف را داشته باشیم. هدف این است که در خانه سه امتیاز کسب شود ولی متاسفانه نتوانستیم به این مهم دست یابیم.