ورزش 11 - هفته شانزدهم لیگ برتر انگلستان با جنگ دو تیم بالانشین جزیره بین چلسی و منچسترسیتی، در استمفورد بریج آغاز شد.

ترکیب ابتدایی دو تیم به این شرح بود:

چلسی
کپا آریزابالاگا- آنتونیو رودیگر- داوید لوئیز- سزار آزپیلیکوئتا- مارکوس آلونسو- انگولو کانته- جورجینیو- متئو کواچیچ- پدرو- ویلیان- ادن هازارد
منچسترسیتی
ادرسون- جان استونز- آیمریک لاپورته- کایل واکر- فابین دلف- فرناندینیو- داوید سیلوا- برناردو سیلوا- رحیم استرلینگ- لروی سانه- ریاض محرز

استمفورد بریجاستمفورد بریج

پرده ای دیگر از نمایش‌های فوق‌العاده لیگ برتر انگلستان با دیدار این دو تیم برابر چشمان فوتبالدوستان سراسر دنیا قرار گرفت. جدال دو مربی صاحب سبک و متفکر دنیای فوتبال و ستارگان نامدار این دو تیم همه چیز را برای یک فوتبال زیبا محیا کرده بود.

منچسترسیتی برای صدرنشینی آمده بود که چلسی را در خانه شکست دهد. فشار و پرس وحشتناک شاگردان گواردیولا، چلسی را در محوطه خودی کاملا محبوس کرده بود. شیرهای لندنی در برابر هواداران خودی به شدت دفاع می کردند اما درخشش کپا و مدافعین این تیم باعث شد تا توپی وارد دروازه چلسی نشود و در آخرین دقایق بازی در نیمه اول(45) روی نبوغ فوق‌العاده ادن هازارد توسط انگولو کانته به گل هم رسیدند.

در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است، ورق برگشت و این میزبان بود که برتری توپ و میدان را در اختیار گرفت. ساری نبوغ تاکتیکی خود را به گواردیولا دیکته کرد و این چلسی بود که حاکم نیمه دوم بازی بود. تعویض‌های پپ هم نمی توانست روند بازی را تغییر نداد و در دقیقه 78، داوید لوئیز بود که روی کرنر ارسالی هازارد گل دوم بازی را به ثمر رساند.

با این پیروزی