ورزش 11 - تیم فوتبال رئال مادرید در روز ششم از لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو پذیرای زسکا مسکو خواهد بود.
این در حالی است که کهکشانی‌ها 12 امتیاز را دشت کرده‌اند و تنها با یک امتیاز می‌توانند به عنوان تیم نخست به دور حذفی لیگ قهرمان راه پیدا کنند.
پیش از این دیدار سانتیاگو سولاری در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگان این چنین پاسخ داد:
وضعیت مصدومان تیم چگونه است؟

کادر پزشکی و کادرفنی با جدیت در تلاش هستند تا تعداد بیشتری از بازیکنان را مهیای بازی کنند. غیرممکن است که مصدوم نداشته باشیم اما امیدواریم به زودی همه آماده شوند. به خصوص امیدواریم مارسلو و وینیسیوس به زودی برگردند. مهم است که وقتی بازمی‌گردند در خدمت تیم باشند.


منظورتان از اینکه رختکن تیم متواضع است، چیست؟

تواضع ویژگی بزرگی برای رئال است و رختکن تیم هم بسیار متواضع است و این را نشان داده‌ایم. خوب است که ارزش‌های این ورزش را نشان بدهیم. رونالدو تا ابد بخشی از باشگاه ما خواهد بود. تاریخچه او در رئال ماندگار است. کسی نمی‌تواند در مورد احساسات او قضاوتی داشته باشد چون متعلق به خودش است.


دلیل کم بازی دادن به ایسکو و آسنسیو چیست؟

مطبوعات را زیاد دنبال نمی‌کنید. اگر بیشتر پیگیری کنید خیلی زود جواب این سوال را پیدا خواهید کرد.


چمپیونزلیگ را بیشتر ترجیح می‌دهید یا لالیگا؟

هر دو برای من و به‌خصوص باشگاه بسیار مهم هستند، به جز این‌ها کوپا و جام‌جهانی باشگاه‌ها را هم پیش رو داریم. در همه تورنمنت‌ها باید سخت تلاش کنیم تا به آنچه که می‌خواهیم، برسیم.


آینده مارکوس یورنته را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

راستش را بخواهید جواب این سوال را نمی‌دانم، ولی بسیار خوشحال هستم، چرا که او در هر تمرین یا هر بازی که داریم سخت تلاش می‌کند که این کار او من را خشنود می‌کند.نمی‌دانم. پیش‌بینی کردن را بلد نیستم اما امیدوارم جوانان تیم و همچنین باتجربه‌ها همیشه برای تیم مؤثر واقع شوند.