ورزش 11 - تمام نگاه‌های مدعیان لیگ برتر در هفته پایانی نیم فصل زمستانی به دیدار استقلال در برابر پدیده است،جایی که ابرمدعیان یکپارچه خواستار متوقف شدن سرخ‌های مشهدی هستند تا شاید پیش از تعطیلات تقریبا طولانی مدت لیگ، ترمز قطار پرسرعت یحیی و مردانش کشیده شود!

وینفرید شفر همانند فصل گذشته دوباره در سرمای تهران اوج گرفته است، به هرحال او یک آلمانی سرسخت است که در برلین با یخبندان خیابان‌ها ذره ذره رشد کرده و بزرگ و موفق شده تا امروز زیر آسمان آلوده و البته سرد تهران، بتواند آبی‌های رو به کبودی را دوباره جان ببخشد.

بازیکنان استقلالبازیکنان استقلال

استقلال 24 امتیازی، شدیدا نیازمند کسب پیروزی در هفته پانزدهم آن هم در برابر چشمان مشتاق هواداران خودی است! چرا که آنها اگر عصر پنجشنبه بتوانند با پیروزی زمین بازی را ترک کنند، 27 امتیازی خواهند شد و همچنان در جمع مدعیان باقی خواهند ماند و شانس آن را خواهند داشت که با امیدواری به توقف تراکتورسازی، در پایان نیم فصل ابتدایی، در رتبه چهارم قرار بگیرند.

متوقف شدن پدیده بالانشین‌های لیگ را خوشحال خواهد کرد، اما بیش از همه شکست پدیده در هفته پانزدهم به سود پرسپولیس خواهد بود؛ این ماجرا از زاویه‌ای دیگر نیز راه را برای رسیدن به عنوان قهرمانی سپاهان، در نیم‌فصل زمستانی بسیار هموار خواهد کرد، اما با توجه به نبرد سخت زردهای اصفهان در اهواز برابر استقلال خوزستانی‌ها، کمی احتمال سود سپاهانی‌ها کاهش خواهد یافت! چرا که به هیچ وجه موفقیت مردان قلعه‌نوعی در غدیر تضمین شده نیست.

بازیکنان استقلالبازیکنان استقلال

شاید این برای اولین بار باشد که استقلال با تلاش و پیروزی خود راه را برای موفقیت رقیب دیرینه‌اش، یعنی پرسپولیس باز می‌کند تا مردان برانکو بتوانند با آرامشی بیشتر به دنبال بازپس‌گیری عنوان صدرنشینی خود در لیگ برتر باشد؛ این اتفاق بی‌سابقه می‌‎تواند آغازگر عصری جدید از روابطی گرم و صمیمی همانند تاریخ کهن این دو تیم باشد! کسی نمی‌داند چه اتفاقی رقم خواهد خورد، اما مطمئنا خیلی‌ها علاقمند خواهند بود تا تاج‌گذاری پرسپولیس را با دستان دشمن قدیمی ببینند!