ورزش 11 - آخرین دیدار رئال مادرید در لیگ قهرمانان فصل 2018/19، با اتفاقی تاریخی اما تلخ برای مادریدیستا‌ها خاتمه یافت.

ترکیب رئال مادرید:

کورتوا، وایخو، سانچز، اودریوزولا، مارسلو، یورنته، ایسکو، آسنسیو، والورده، بنزما، وینیسیوس

سانتیاگو سولاری، مربی رئال مادرید با اعتماد به نفس بالایی تصمیم گرفته بود با ترکیبی متشکل از جوانان تیم در بازی حاضر شود. این تمرین دهنده صرفا خوش‌پوش غرق در لذت از برد‌ مقابل ملیا و هوئسکا تیمش را روانه میدان کرده بود. شاید نیم ساعت اول بازی تنها حرکات تکنیکی وینیسیوس بود که برای مادریدیستا‌ها جذاب بود زیرا مطابق تمام دیدارهای این فصل رئال مادرید چه با لوپتگی و چه با سولاری این تیم هیچ تاکتیکی و هیچ برنامه‌ای درون میدان نداشت. زسکا با دو حمله دروازه کورتوا را باز کرد. ابتدا چالوف در دقیقه 37 به این شکل گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه و تنها 6 دقیقه بعد این شنیکوف بود که اراده کرد تا دروازه گلر بلژیکی را باز کند. دروازه‌بانی که حضورش را مدیون لطف پرز و دم تکان دادن سولاری برای مدیرش است و نه کیفیت فنی!

پس از یک 45 دقیقه شوکه کننده برای مادریدی‌ها، نیمه دوم سولاری تصمیم گرفت بیل را وارد بازی کند، مرد تعیین کننده رئال روی نیمکت!!! مرد شیشه‌ای برنابئو تنها 10 دقیقه بعد با اولین برخورد احساس درد کرد و ترجیح داد مطابق معمول ادامه بازی را درون زمین قدم بزند! رئال مادرید در این نیمه هم حرفی برای گفتن نداشت و خوش‌شانس بود که روس‌ها علاقه‌ای به گلزنی نداشتند. در دقیقه 73 تلاش سوم زسکا نیز به گل نشست. سیگوردسون به راحتی دروازه مادرید را باز کرد تا رئالی‌ها تحقیر در خانه را حس کنند. این بازی با همین نتیجه خاتمه یافت.