ورزش 11 - منچستر یونایتد ژوزه مورینیو دیگر هیچ شانسی را برای ورود به کورس رقابت قهرمانی در جزیره ندارد، فاصله بسیار زیاد آنها تا صدر جدول این رقابت‌ها و دور ماندن از گرمای سوزان نبرد بالانشین‌های جدول مزیدی بر علت شده است تا یونایتدی‌ها فقط نامی در میان نام‌های بزرگ لیگ برتر باشند!

لیورپول اما شرایطش کاملا متفاوت است! آنها پس از سال‌ها دوباره توانسته‌اند حکمرانی بر لیگ برتر را تجربه کنند، با مردی به نام یورگن کلوپ که بدون شک تاثیر بسزایش در یک دهه اخیر تاریخ باشگاه لیورپول انکار نشدنی است و بالاتر از هر مرد دیگر توانسته لقب ابرقهرمان را در بندر آنفیلد به خود بگیرد.

بازیکنان منچستر یونایتدبازیکنان منچستر یونایتد

نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که در یک قدمی رسیدن به عنوان قهرمانی ناکامی بزرگی را تجربه کرد، این‌بار نمی‌خواهد در لحظه آخر بازنده بزرگ لقب بگیرد! کلوپ تمام تجربیات خود را فشرده کرده تا در لیگ برتر قهرمانی را به لک‌لک‌ها هدیه کند و پس از 29 سال آنها را به افتخاری جاودانه برساند.

منچستریونایتد آقای خاص اما هرگز نتوانست ماموریتی که برای آن به الدترافورد منتقل شده بود را به درستی به پایان برساند و بدون شک این فصل آخر حضور او در جمع شیاطین سرخ خواهد بود، اما این مسئله دلیلی نخواهد بود برای اینکه او باشگاه پردردسر یونایتد و ستاره‌های یاغی‌اش را به حال خود رها کند.

بازیکنان لیورپولبازیکنان لیورپول

یونایتدی‌ها در این دیدار غایبان کلیدی را خواهند داشت، الکسیس سانچز، آنتونی مارسیال، کریس اسمالینگ، مارکوس روخو، ماتئو دارمیان و لیندلوف بازیکنانی هستند که با غیبت خود دستان ژوزه را برای این دیدار حساس و نفس‌گیر خالی‌تر از همیشه خواهد کرد تا در سمت مقابل چمبرلین، جوئل ماتیب و آرنولد سه غیبت بزرگ لیورپول در این نبرد بزرگ باشند.

منچستر یونایتد 26 امتیازی در حالی پای به آنفیلد خواهد گذاشت که پیش از این در یک دهه اخیر 12 پیروزی و 6 شکست و 5 تساوی را در تقابل با لیورپول 42 امتیازی از خود برجای گذاشته است و به طور میانگین در سه فصل اخیر بازی به بازی پیروزی میان آنها تقسیم شده است؛ کلوپ به خوبی می‌داند که از دست دادن 3 امتیاز این نبرد خانگی برایش به مفهوم از دست دادن عنوان صدرنشینی خواهد بود! چرا که همشهری یونایتد، یعنی سیتی در همین لحظه نیز یک گام از آنفیلدی‌ها به پیش است!