ورزش 11 - در حساس‌ترین دیدار هفتۀ شانزدهم سری‌آ ایتالیا تیم فوتبال تورینو در دربی دلا موله میزبان یوونتوس بود که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان آلگری به پایان رسید.
ترکیب تورینو
سیریگو، جیجی، ایتزو، انکولو، آینا، باسلی، رینکون، میته، آنسالدی، زاتزا، بلوتی
ترکیب یوونتوس
پرین، دی شیلیو، بونوچی، کیه لینی، الکس ساندرو، امره جان، پیانیچ، ماتویدی،دیبالا، مانژوکیچ، کریستیانو رونالدو
نیمه اول دربی تورین چندان چنگی به دل نمی‌زد و اشتباهات بازیکنان دو تیم در میانه میدان تکراری ترین اتفاق بود که بیش از همه شاهدش بودیم.
مصدومیت سیریگو روی شوت کریستیانو رونالدو و تعویض گلر اوب تورینو مهمترین اتفاق نیمه نخست بازی بود، البته وضعیت بد چمن ورزشگاه نیز بی تاثیر در کیفیت بد بازی نبود.
بازیکنان دو تیم پس از استراحت 15 دقیقه‌ای بین دو نیمه جان تازه‌ای گرفتند و همین موضوع باعث شد تا بازی در نیمه دوم بیشتر بر روی دروازه‌ها باشد و شاهد موقعیت‌های بیشتری باشیم.
فشار بیش از حد بازیکنان یوونتوس در دقیقه 68 بازی باعث رخ دادن خطای پنالتی روی ماندژوکیچ شد؛ کریستیانو رونالدو ضربه پنالتی به‌دست آمده برای باینکونری‌ها را به گل تبدیل کرد تا بانوی پیر در آستانه برتری در دربی تورین قرار بگیرد.
شادی گل ابر ستاره بیانکونری‌ها و برخورد او با دروازه‌بان حریف باعث شد تا داور مسابقه او را با دادن کارت زرد جریمه کند.
در ادامه بازیکنان یوونتوس یک باز دیگر توسط ماندژوکیچ به گل رسیدند که این گل توسط کمک داور به درستی آفساید اعلام شد، تلاش دو تیم در ادامه برای رسیدن به گل کار به جایی نبرد تا این دیدار با برتری بیانکونری‌ها به پایان برسد.