ورزش 11 - سانتیاگو سولاری هنوز هم نتوانسته است اعتماد مخاطبین تیم خود و البته کادر مدیریتی رئال مادرید را حاصل کند و هنوز هم متزلزل و بسیار نامطمئن قدم برمی‌دارد تا روند انتقادات از او و تیمش سیری صعودی را پیدا کند و اعتراضات شکلی جدی‌تر به خود بگیرد.

اوضاع در اردوی مادریدی‌ها به هیچ عنوان مناسب نیست و می‌توان گفت که مشکلات به‌جای مانده از دوران فاجعه‌وار خولن لوپتگی در برنابئو همچنان به همان قوت باقیست و سولاری نتوانسته قوهای سپید را از آن بحران خارج کند، چرا که در شیوۀ مدیریت فنی کهکشانی‌ها هیچ تغییری دیده نمی‌شود.

بازیکنان رئال مادریدبازیکنان رئال مادرید

شاید باورکردنی نباشد، اما با هر توقف ناامیدکننده‌ای که رئالی‌ها متحمل آن می‌شوند، اوضاع رقابت در لالیگا نیز کندتر می‌شود و هیچ تیمی قادر به ایجاد اختلاف چشمگیر با دیگر مدعیان نیست! به طور مثال، بارسلونا صدرشنین که در تعداد بازی با رئال مادرید در عدد 17 برابر است، تنها 7 امتیاز با رئال مادرید رده چهارمی فاصله دارد تا شانس بازگشت به کورس رقابت همچنان برایشان وجود داشته باشد!

از بخت بد مادریدی‌ها، در هفته هجدهم رقابت‌های لالیگا، رئال سوسیداد پای به سانتیاگو برنابئو خواهد گذاشت، تیمی که همانند ویارئال اوضاع مناسبی ندارد، اما کاملاً خطرناک است و سراسر انگیزه در خود دارد تا روزهای بدش را جبران کند و با امتیازگیری از رئالی‌ها اوضاع را برای خود بهبود ببخشد.

سانتیاگو سولاریسانتیاگو سولاری

سولاری اگر در برابر سوسیداد نیز نتواند نتیجه لازمه را کسب کند، بدون شک او تیزی تیغ را بر گردن خود احساس خواهد کرد و جانشینانش را هرروز در کیوسک روزنامه‌ها خواهد دید، تله‌هایی که برنابئو هستند به راحتی می‌توانند او را از پای دربیاورند و کارش را تا پیش از پایان فصل تمام کنند؛ سولاری متوجه خواهد بود که بدون گرت بیل، و دروازه‌بانی کاملاً ناآماده چون کورتوا چه شب سختی را در برابر هواداران خودی خواهد داشت، پس دیگر او نیازی به یادآوری شرایط ندارد و تمرکزش فقط بر روی یک مسئله است، پیروزی و پیروزی! اما متاسفانه باز هم جایگاهش روی نیمکت مادریدی‌ها محکم نخواهد بود، چرا که پرز بی‌رحم‌تر از آن است که برای جبران فرصت دوباره‌ای را بدهد!