ورزش 11 - در ادامه مسابقات لالیگا اسپانیا، از هفتۀ بیست‌ویکم دو تیم اسپانیول و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند.
اسپانیول: دیگو لوپز، خاوی لوپز، لوییز، هرموسو، دیداچ، داردر، مارک روکا، الکس لوپز، لئو باپتیستائو، سرخیو گارسیا، ایگلسیاس
رئال مادرید: تیبو کورتوا، دنی کارواخال، سرخیو راموس، رافائل واران، تونی کروس، کریم بنزما، لوکا مودریچ، کاسمیرو، لوکاس وازکز، سرجیو رگیلون، وینیسیوس جونیور
با آغاز نیمۀ اول کهکشانی‌ها بازی را طوفانی شروع کردند و در همان دقیقه 4 توسط کریم بنزما به گل اول رسیدند تا با خیال راحتی به ادامه بازی بپردازند.

با این گل رئالی‌ها روحیه گرفتند و روی غفلت بازیکنان اسپانیول راموس در دقیقۀ 15 برای بار دوم دوم دروتزه حریف خود را باز کرد تا نتیجه 2-0 دنبال شود.

در حالی که بازیکنان اسپانیول با دو گل از میهمان قدرتمند خود عقب افتاده بودند کمی به خود آمدند و یکی از گل‌ها را جبران کردند و در دقیقۀ 25 توسط باپتیستائو به گل رسیدند.

اما این پایان کار نبود و باز هم این شاگردان سانتیاگو سولاری بودند که موفق شدند در دقیقۀ 2+45 توسط بنزما به گل سوم برسد تا در نهایت این نیمه با نتیجۀ 3-1 به پایان رسید تا دو تیم با استراحتی 15 دقیقه‌ای خود را آمادۀ نیمۀ دوم مسابقه کنند.

با سوت شروع نیمۀ دوم باز هم این شاگردان سانتیاگو سولاری بودند که توپ‌ومیدان را در اختیار گرفتند و روی دروازه حریف خود توپ ارسال می‌کردند اما تا دقیقۀ 65 موفق به گل‌زنی نشدند تا یک دقیقه بعد روی یک ضربۀ بی‌نقص توسط گرت بیل که در نیمۀ دوم به بازی آمد دروازه اسپانیول را باز کرد تا نتیجه 4-1 شود.

با این گل باز هم تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشتند با تمام نفرات به سمت دروازه کهکشانی‌ها حمله‌ور شدند تا جایی که در یک صحنه واران مجبور شد در محوطۀ جریمۀ خودی مرتکب خطا شود و از زمین بازی اخراج شود، اما اسپانیولی‌ها نتوانستند از این ضربه کاشته استفاده کنند تا بازی با همان نتیجه دنبال شود. با این اخراج تیم میزبان به خود آمد و توانست سنگینی شکست را کمرنگ تر کند و در دقیقۀ 82 توسط روسالس بازی را 4-2 کند.

تا پایان دو تیم دیگر نتوانستند در این بازی جذاب گل‌زنی کنند و این دیدار با همین نتیجه 4-2 به سود کهکشانی‌ها به پایان رسید.