ورزش 11 - جو حاکم بر اردوی رئال مادرید بسیار مثبت است و به ادعای بازیکنان کلیدی کهکشانی‌ها، آنها دوباره آمادۀ اوج‌گیری در کورس رقابت‌های فصل جاری هستند و با روحیه‌ای فوق العاده بالا، آمادۀ بازپس‌گیری اعتبار از دست رفتۀ خود در نیم‌فصل ابتدایی، می‌باشند!

رئال مادرید از بحرانی بزرگ تازه رها شده است و نمی‌خواهد دیگر آن روزهای تلخ را دوباره تجربه کند، روزهایی که خولن لوپتگی آن را رقم زد و سیاهی آن تا ماه‌ها پس از اخراجش باقی ماند تا این پسران برنابئو باشند که متحمل رنج و عذابی دردناک پس از باشکوه‌ترین عصر خود در اروپا باشند.

رئال مادرید و دپورتیوو آلاوزرئال مادرید و دپورتیوو آلاوز

یکی از فاجعه‌های رقم خورده از سوی قوهای سپید در همان روزها، به دیدار دور رفت لالیگا، مقابل دپورتیوو آلاوز بازمی‌گردد که این تیم نه‌چندان قدرتمند توانست مادریدی‌ها را با نتیجۀ 1_0 شکست بدهد و انتقادات علیه سپیدهای مادرید اوج بگیرد! اما اکنون با توجه به شرایطی که بازیکنان رئال از تیم خود عنوان می‌کنند، اینگونه تصور می‌شود که آن روزهای بد دیگر پایان یافته است و قرار است در برنابئو فقط جشن پیروزی برپا شود، ادعایی که به این زودی‌ها نمی‌توان آن را با توجه به نوسانات پی‌درپی شاگردان سولاری باور کرد.

درخشش کریم بنزما در هفته‌های اخیر باعث شده است تا شاخص‌ترین مرد سپیدها لقب بگیرد و بسیاری از هواداران با تکیۀ بر آمادگی او خواهان جبران ناکامی‌های نیم فصل اول باشند، اما این تمام واقعیت امروز رئالی‌ها نیست، چرا که آنها حقیقتاً در اتحاد و عملکرد تیمی بسیار بهتر ظاهر می‌شوند.

رئال مادرید و دپورتیوو آلاوزرئال مادرید و دپورتیوو آلاوز

رئال مادرید 39 امتیازی فرصت این مسئله را دارد که خود را به اتلتیکو مادرید بیش از پیش نزدیک شود و این اتفاق تنها در صورت کسب پیروزی‌های پیاپی رقم خواهد خورد، اکنون فاصلۀ امتیازی آنها با شاگردان سیمئونه در رتبه دوم جدول لالیگا 4 امتیاز است و سولاری باید امیدوار باشد که روخی بلانکو در هفته‌های پیش رو متوقف شود و با استفاده از غفلت آنها خود را به جایگشاهشان نزدیک‌تر نماید، در این صورت ادعای بازگشت شکوهمندانه بازیکنان رئال مادرید، دیگر واقعی تصور خواهد شد.