به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در شبی که غافلگیر شد و 2-0 عقب افتاد بار دیگر به لطف درخشش مسی توانست از شکست بگریزد. هر چند از دست دادن دو امتیاز برای تیم والورده ممکن است در پایان این هفته اختلاف را در صدر جدول کاهش دهد.

شنبه شب در یکی از بازی های مهم هفته 22 لالیگا، بارسلونا در خانه خود پذیرای والنسیای میان جدولی بود. والنسیا در این مسابقه در نیمه نخست تیمی با برنامه نشان داد که در دفاع سازماندهی خوبی داشت و در ضدحملات بسیار سریع و بُرنده ظاهر می شد.

دقیقه 24 مسابقه در یکی از ضدحملات، والنسیا موفق شد روی حرکت انفرادی دیدنی رودریگو به گل اول برسد. رودریگو حرکتی را از میانه زمین شروع کرد و تا محوطه جریمه بارسا پیش رفت و پاسی عالی را برای گامیرو ارسال کرد و این بازیکن دروازه بارسا را باز کرد. تنها هشت دقیقه بعد یک ضدحمله دیگر با خطای روبرتو، والنسیا را به پنالتی رساند. پارخو پشت توپ ایستاد و با ضربه ای محکم بازی را 2-0 کرد.

اما شش دقیقه بعد داور در این سمت زمین پنالتی گرفت. سمدو به محوطه جریمه حریف نفوذ کرد و متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، مسی هم با خونسردی توانست بازی را 2-1 کند. نیمه اول با همین نتیجه تمام شد.

بارسلونا در ابتدای نیمه دوم فشار زیادی برای رسیدن به گل دوم به حریف وارد کرد تا اینکه در نهایت بار دیگر دقیقه 64 مسی ناجی بارسا شد. پاس ویدال به پشت محوطه به مسی، با ضربه کات دار و دیدنی این بازیکن به گل دوم منجر شد.

در ادامه هر دو تیم فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند، اما کسی برنده نشد. مهمترین فرصت از دست رفته کل مسابقه نیز به نام رودریگو ثبت شد که در یک قدمی دروازه، نتوانست گلزنی کند.

بارسلونا اکنون با 50 امتیاز از 22 بازی در رده اول قرار دارد.

1878