به گزارش ایلنا، میگوئل تکسیرا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان برابر پارس جنوبی جم در هفته بیست‌و‌یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شرایط سختی که ایجاد شده است. همان‌طور که می‌دانید، از اول فصل اتفاقات زیادی رخ داده است و خیلی‌ها درباره داوری صحبت کردند. حتی بیانیه دادند، اما تنها تیمی که ضرر کرده، ما بودیم. سرمربی ما قلعه‌نویی محروم شد و تماشاگران ما را از دو بازی خانگی محروم کردند. به همین خاطر باید متوجه باشید پشت سکوت قلعه‌نویی خیلی چیزهاست و خیلی معنی دارد. شما باهوش هستید و متوجه معنی سکوت قلعه‌نویی هستید. ما می‌خواهیم این شرایط تغییر کند و همه کار کردیم این اتفاقات تکرار نشود.

وی افزود: حدود سه سال است با امیرخان کار می‌کنم و ناراحت می‌شوم که یکسری مسائل را می‌بینم. قلعه‌نویی فردی عاشق فوتبال و تیمش است و همیشه می‌خواهد تیمش برنده باشد. قلعه‌نویی همیشه دوست دارد تیمش رو به جلو برود و عشق فوق‌العاده‌ای نسبت به تیم خود دارد. من در جاهای مختلف کار کردم، اما هیچ وقت اتفاقاتی را که برای او افتاده است، ندیدم. حتی برخی اوقات این ذهنیت در من ایجاد می‌شود که چرا این اتفاقات فقط برای او و تیمش رخ می‌دهد.

تکسیرا با بیان اینکه سپاهان در شرایط سختی قرار دارد، تصریح کرد: ما درباره یک مربی با عقبه خیلی خوب، ‌فوق‌العاده و درخشان صحبت می‌کنیم و باید به او احترام گذاشته شود. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد. قلعه‌نویی، سپاهان و هواداران تیم با این شرایط ضرر می‌کنند. من از او خواهش کردم که خودش به نشست خبری بیاید و امیدوارم این مسائل حل شود. باشگاه سپاهان و مردم لیاقت دارند و یک شخص چون قلعه‌نویی باید همیشه در فوتبال ایران باشد. به همین خاطر از خدا می‌خواهم این مشکلات حل شود و قلعه‌نویی بازگردد. مهم‌تر از همه این‌ها، احترام به اوست.