به گزارش وبسایت نود، ذوب‌آهن اصفهان که با دو پیروزی در مرحله‌ی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مجوزحضور در مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها را بدست آورد، فردا شب در سومین بازی خود در مرحله‌ی گروهی میهمانالوصل امارات است. ذوبی‌ها که نسبت به دو نمانیده دیگر فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیای 2019 استقلال و پرسپولیس در گروه به نسبتراحت‌تری قرار گرفته‌اند، از دو بازی اول خود 4 امتیاز گرفته و با تفاضل گل کمتر نسبت به الزورا عراق در رده‌ی دوم گروه قرار دارند. الوصلی‌ها هم از دو بازی اول خود یک برد و یک باخت بدست آورده‌اند. آن‌ها النصر عربستان را با یک گل شکست داده‌اند اما مقابل الزورا عراق شکست سنگین 5 بر صفر را متحمل شده‌اند.

ذوبی‌ها که سابقه‌ی نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارند، 10 بار مقابل تیم‌های اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته‌اند. حاصل کار آن‌ها مقابل تیم‌های اماراتی 4 برد، 4 باخت و 2 تساوی بوده است. ذوب‌آهنی‌ها در 8 بازی‌ای که مقابل تیم‌های اماراتی در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرده‌اند، 4 برد، 3 باخت و یک تساوی کسب کرده‌اند.

در سوی مقابل الوصلی‌ها هم که در گذشته چند بازیکن ایرانی از جمله فرهاد مجیدی و علیرضا واحدی نیکبخت را در ترکیب خود داشتند، هیچ وقت مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا پیروزی نشده‌اند. الوصلی‌ها در 4 تقابل با تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، 3 شکست و یک تساوی داشته‌اند.زردپوشان اماراتی که این فصل با ذوب‌آهن همگروه شده‌اند، فصل گذشته با پرسپولیس همگروه بودند و در هر دو بازی رفت و برگشت به این تیم باختند.

1870