به گزارش ورزش 11، دو تیم ناپولی و آث میلان که جنگ هایشان از خاطره انگیز های رقابت های سری آ ایتالیا محسوب می شود، این فرصت را دارد که در رقابت های فصل جاری به اسکودتو دست پیدا نماید تا سرانجام به قدرت نمایی یوونتوس در این رقابت ها پایان دهد.

آث میلان بد تر از همیشه در سری آ گام بر می دارد، هزینه های سنگین و خرید های زیاد هم نتوانست دردی از این تیم دوا نماید تا سران چینی این تیم نیز عمیقا درگیر مشکلات روسونری ها شوند.

بازیکنان آث میلان

در 14 بازی گذشته تیم های ناپولی و آث میلان دست برتر با ناپل ها است! چرا که آنها توانسته اند 7 بار به پیروزی دست پیدا نمایند تا سهم روسونری ها در این رویارویی ها تنها 3 پیروزی باشد، 4 بازی نیز میان دو تیم به تساوی انجامیده است که در این میان به قاطع ترین پیروزی ناپولی در دیدار 4 اکتبر 2015 و پیروزی 4_0 برابر میلان می توان اشاره کرد، در آن سو بهترین پیروزی روسونری ها به تاریخ 28 فوریه 2011 و نتیجه 3_0 باز می گردد.

رمی ها در این دیدار کارسدورپ و راجا ناینگولان و پرس و شیک را به دلیل مصدومیت و مارچتی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت؛ ناپولی نیز با اوضاعی بهتر و با در اختیار نداشتن آندرسون و دی جنارو به مصاف رم خواهند آمد.

ناپولی و آث میلان

در صورت شکست در این دیدار حساس، ممکن است سران میلان به سیم آخر بزنند و وینچنزو مونتلا را برای همیشه از نیمکت این تیم برکنار نمایند و این بازی آخرین فرصت این مربی جوان برابر ساری کار کشته محسوب شود.

این بازی جذاب و حساس راس ساعت 11:15  برگزار خواهد شد که قضاوت این بازی نیز بر عهده دانلیه دوری خواهد بود/