به گزارش ورزش11، الکس اوکسلید چمبرلین در دیدار لیورپول و منچسترسیتی که به پیروزی 4-3 قرمزها انجامید، یکی از بهترین های زمین بود. او گل اول تیم یورگن کلوپ را به ثمر رساند و پس از بازی در گفت گو با میرر، به تفاوت های مربی آلمانی با آرسن ونگر، سرمربی آرسنال اشاره کرد.

مهم ترین نکته در مورد مربی (کلوپ) این است که او چطور دوست دارد موقعیت ها را در ابتدا متوقف کند و این تفاوت او با مربی قبلی (ونگر) است. عادت هایی داشتم و کارهایی که همواره انجام می دادم و حالا آن ها دومین اولویت من هستند. تمرین می کنید و تمرین می کنید و اینطور موقعیتی نیست که برای شما تازگی داشته باشد و نیاز باشد در مورد آن فکر کنید. همیشه آماده ایم، مثلا وقتی اتفاقی رخ می دهد، مدافعین پاسی می دهند و توپ پشت سر بازیکن همدسته (آن ها) می افتد. اینجاست که پیش می رویم و پرس می کنیم. در باشگاه قبلی (آرسنال) حتی به چنین لحظاتی نگاه نمی کردیم. چیزهای دیگری آنجا در ذهنم بودند که حالا همگی در پس زمینه قرار گرفته اند. وقتی تیم با چیزی که مربی می خواهد هماهنگ می شود، آنگاه دیگر چندان فرقی نمی کند که کدام بازیکن در ترکیب باشد. پرس می کنیم و اگر یک نفر به درستی نقش خود را ایفا نکند، زحمت بقیه هدر می رود. چیزهایی مانند این وجود دارد که باید یاد بگیرم. ممکن است زمان بیشتری نیاز باشد.
هواداران باورنگردنی بودند. بهترین اتمسفری که در آن بازی کرده ام. مربی همیشه به من می گوید شوت بزن، همین کار را کردم و به دروازه رفت.