به گزارش وبسایت نود، جدال منچستریونایتد و آرسنال با تساوی 1-1 پایان یافت.

در آخرین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، دوشنبه شب منچستریونایتد و آرسنال در الدترافورد با قضاوت فرند به مصاف هم رفتند.

نیمه اول مسابقه چندان جذاب از آب در نیامد. تلاش های جسته و گریخته دو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه ها پدید نیاورد. بهترین فرصت های نیمه نخست روی حرکت انفرادی پریرا حاصل شد که لنو واکنش خوبی نشان داد. رشفورد هم در موقعیتی مناسب در اواخر نیمه اول فرصت سوزی کرد و در زدن ضربه آخر ناتوان بود.

اما در آخرین دقایق نیمه اول مک تومینی بود که با یک شوت دیدنی موفق به گلزنی شد. ضدحمله سریع بازیکنان یونایتد با پاس رشفورد به مک تومینی همراه شد و ضربه دقیق او راهی دروازه آرسنال شد تا پیش از پایان نیمه نخست بازی 1-0 شود.

در آغاز نیمه دوم، آرسنال برای جبران نتیجه فشار خوبی در پانزده دقیقه ابتدایی به دروازه یونایتد وارد کرد. تیم امری بنای حملاتش را از سمت راست زمین گذاشته بود و در ان منطقه تونزیبی تحت فشار زیادی قرار گرفت. همین موضوع در نهایت هم به نفع آرسنال شد یک اشتباه از این بازیکن جوان در ارسال پاس، موقعیت را به ارسنال داد و جا ماندن مگوایر هم باعث شد اوبامیانگ با یک ضربه نرم بازی را 1-1 کند. البته VAR در به ثبت رسیدن این گل نقش ایفا کرد.

بعد از این گل یونایتد دوباره سوار بر بازی شد و چند موقعیت خوب گلزنی داشت که به نتیجه نرسید. شوت پوگبا با اختلافی بسیار اندک راهی اوت شد. ضربه آزاد رشفورد هم در دقیقه 90 با واکنش عالی لنو همراه شد.

به این ترتیب بازی 1-1 تمام شد. آرسنال 12 امتیازی شد و منچستریونایتد 9 امتیاز از 7 مسابقه دارد.