به گزارش وبسایت نود، از ساعت 17 دو تیم نساجی و ماشین‌سازی به قضاوت محمدرضا اکبریان به مصاف هم رفتند. دیداری که با برتری نسبی نساجی پیگیری شد و تیم مهمان بیشتر مشغول دفاع پرتعداد بود. شاگردان مهاجری هم نتوانستند گره دفاعی حریف را باز کنند تا بازی بدون گل به پایان برسد. این اولین بازی فصل جدید نساجی که این تیم گل نزد و گل نخورد.

نساجی با این تساوی 9 امتیازی شد و ماشین‌سازی هم با 7 هفت فعلا در جایگاه نهم قرار گرفت.

ترکیب نساجی مازندران

نیما میرزازاد، حامد شیری، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حسن جعفری، سید محمد میری، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر عاشوری، علی شجاعی، رضا دهقانی و محمد عباس‌زاده

ترکیب ماشین‌سازی

حامد لک، فردین عابدینی، عزیز معبودی، علی آل‌کثیر، سامان نریمان‌جهان، بابک مرادی، شاهین ثاقبی، احمدرضا زنده‌روح، ادواردو دوسانتوس، شاهین توکلی و محمد قادری

دقایق حساس

دقیقه 2: پشت محوطه جریمه ماشین‌سازی، علی شجاعی با خطا متوقف شد که با دستور ادامه بازی توسط داور، سانتر بازیکن نساجی برگشت داده شد.

دقیقه 11: حمله سرعتی نساجی، توپ را به رضا دهقانی رساند. وینگر نساجی هم با یک سرتوپ مدافع پیش رویش را برداشت اما شوت او از پشت محوطه شش قدم را حامد لک درازکش مهار کرد.

دقیقه 17: علی آلکثیر با یک پاس بابک مرادی را مقابل دروازه خالی نساجی قرار می‌داد که تکل بلند مجتبی بیژن در میانه راه پاس را قطع کرد و توپ را از شش قدم به کرنر فرستاد.

دقیقه 35: ضدحملات ماشین‌سازی با برتری عددی 4 به 3 نسبت به مدافعان نساجی صورت گرفت که مدافع نساجی با صحنه‌ای مشکوک به خطا آن را دفع کرد.

دقیقه 45: پاس علی شجاعی در شش قدم به عباس‌زاده رسید که مدافع ماشین‌سازی آن را به کرنر زد.

دقیقه 51: سانتر علی اصغر عاشوری از سمت چپ به محمد عباس‌زاده رسید که ضربه او به بیرون رفت.

76: جدی‌ترین موقعیت نیمه دوم رقم خورد. جایی که علی آل‌کثیر با دروازه‌بان نساجی تک به تک شد و شوت او را نیما میرزازاد به کرنر فرستاد.

دقیقه 78: شوت عاشوری از روی خط محوطه جریمه با اختلاف خیلی کمی به بیرون رفت.

دقیقه 88: حملات پردامنه شاگردان مهاجری توپ را به مجتبی بیژن رساند که ضربه سر این مدافع به اوت رفت.