حمید بوحمدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار روز گذشته مقابل فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سختی داشتیم و با توجه به شرایط اخیر خیلی تحت فشار بودیم برای اینکه نتیجه بگیریم و همه ما هم قسم شده بودیم که 3 امتیاز این بازی را بگیریم و همه فکر و ذکرمان همین موضوع بود. ما بعد از اینکه به گل رسیدیم بازی را مدیریت کردیم. شاید خیلی‌ها عقیده داشته باشند ما دفاعی بازی کردیم ولی ما بازی با مدیریت کردیم و دفاعی کار نکردیم.

وی در مورد پاس گلی که به علیرضا منظمی داد هم گفت: خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای تیم مفید باشم ولی مهم‌تر از آن واقعاً موفقیت تیم بود و کسب این 3 امتیاز. منظمی هم از جوان‌های خوب تیم ما است و به نظرم اگر مسیرش را درست برود از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ماست و خوشحالم که توانست گلزنی کند.

هافبک ذوب آهن در مورد شرایط تیم و بازیکنان برای این دیدار هم خاطرنشان کرد: ما استرس شدیدی برای این بازی داشتیم چون خیلی تحت فشار بودیم. این فشار هم روی مدیریت بود هم کادر فنی و هم بازیکنان و خوشحالم که توانستیم نتیجه بگیریم. البته این را بگویم که هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما تازه اول راه هستیم و از الان باید به فکر بازی بعدی با نفت مسجد سلیمان باشیم.

بوحمدان در مورد اینکه کادرفنی به هیات مدیره تعهد داده از 5 بازی 12 امتیاز بگیرند و اینکه آیا این کار سخت نیست، گفت: این کار سخت نیست چرا که ما تیم خوبی هستیم و بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و به نظرم شدنی است ولی اینکه کادرفنی چنین قولی به هیات مدیره داده یا نه را نمی‌دانم و در جریانش نیستم.

وی در مورد اینکه کادرفنی در این مدت تلاش کرده فشار روی خودش بماند و به بازیکنان منتقل نشود هم گفت: بله علی آقا در این مدت خیلی تحت فشار بودند و خیلی هم سعی داشتند به بازیکنان منتقل نشود ولی وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه مقصر هستند و نباید همه کاسه و کوزه‌ها سر کادرفنی شکسته شود و ما هم در آن سهم داریم. به هر حال امیدوارم این پیروزی شروع نتایج خوب ما باشد.