به گزارش ورزش 11، دو تیم رئال  و اتلتیکو در دربی شهر مادرید شب گذشته به تساوی بدون گل رضایت دادند، که این نتیجه بیشتر باب میل تیم بارسلونای صدر نشین بود تا دوتیم شهر مادرید. دو تیم شهر مادرید نتوانستند در این دیدار راهی به دروازه یکدیگر پیدا کنند و در گلزنی ناکام ماندند. از این دیدار می توان چند نکته را متوجه شد.

1- نیاز رئال به تجدید قوا در پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه

رونالدو رونالدو

نام های بزرگ رئال مانند تمام دیدار های این فصل، نتوانستند در این دیدار کار خاصی انجام دهند. کریستیانو رونالدو و کریم بنزما نتوانستند در واندا متروپولیتانو  حرفی برای گفتن داشته باشند. ستاره پرتغالی و فرانسوی رئال مادرید در این فصل در مجموع دو گل برای این تیم به ثمر رساندند و این یک آمار فاجعه بار محسوب می شود. تیم زیدان احتیاج به تجدید قوا در بازار نقل و انتقالات ماه ژانویه دارد و این تیم باید چهره های جدید را در سانتیاگو برنابئو به خدمت بگیرد.

2- حضور دیگو کاستا در ماه ژانویه برای اتلتیکو مادرید دیر است.

کاستا - گریزمان کاستا - گریزمان

در حال حاضر تیم بارسلونا توانسته 10 امتیاز اختلاف را با دو تیم مادریدی در جدول لالیگا به دست بیاورد. با توجه به اینکه اتلتیکو از صدر جدول فاصله گرفته است، اضافه شدن دیگو کاستا در ماه ژانویه نمی تواند کمکی به دیگو سیمئونه کند و عملاً انها شانسی در لالیگا نخواهند داشت.

3- رئال متکی به گرت بیل

گرت بیل گرت بیل

آخرین باری که بیل برای کهکشانی ها به میدان رفت، آنها توانستند دورتموند را در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 1 شکست دهند. از زمانی که گرت بیل دچار مصدومیت شده است، روند نزولی رئال به وضوح قابل رویت است. و بازی شنبه شب گواه این مطلب است، که تیم زیدان از همیشه به این بازیکن ولزی متکی تر است.