به گزارش خبرنگار مهر حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار برابر تراکتورسازی تبریز که منجر به شکست ۳ بر ۲ پیکانی ها شد، گفت: با توجه به صحبت هایی که  قبلا هم کرده بودم این بازی باید در زمان خودش برگزار می شد و در آن شرایط صورت می گرفت. آن زمان تراکتور در اوج نبود و ما می توانستیم از این تیم امتیاز بگیریم. در حال حاضر پیکان با ۶-۷ تیم در حال رقابت است و تراکتور هم همانند گذشته که افت کرده بود، نیست.

وی تاکید کرد: سرخپوشان تبریزی از بازیکنان با تجربه و بزرگی سود می برند و همان تجربه باعث شد  تا ما را شکست دهند. همانند بازیهای قبل باز هم مهمان بودیم و کم تجربگی تیممان باعث شکست‌مان شد.

سرمربی پیکان تهران خاطرنشان کرد: باید برای نیم فصل دوم تیم را تقویت کنیم و با برطرف کردن نقاط ضعفمان نتایج بهتری هم کسب کنیم.

حسین فرکی در خصوص داوری هم گفت: داور بازی عملکرد خوبی داشت اما اعتقاد دارم در یک صحنه که منجر به گل تراکتور شد، بازیکن این تیم در آفساید بود که البته باید منتظر بمانیم و نظر کارشناسان را در این خصوص بشنویم.

وی در خصوص جدایی شهریار مغانلو از پیکان افزود: متاسفانه برخی تیم ها که تماشاگر و بازیکن دارند بدنبال نابودی پیکان هستند. این روزها چند تیم مرتب عنوان می کنند که مغانلو را به خدمت خواهند گرفت اما من با قاطعیت می گویم که نه تنها مغانلو بلکه هیچ بازیکنی از جمع پیکانی ها جدا نخواهد شد تا با اضافه شدن چند بازیکن نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنیم.

سرمربی پیکان تهران در پایان خاطرنشان کرد: من و همکارانم به همراه مدیران و بازیکنان دست به دست هم خواهیم داد تا در نیم فصل دوم با ارائه بازیهای خوب و کسب امتیازات لازم، پیکان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.