به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سعید آقایی، مدافع چپ سپاهان در دیدار امروز تیمش مقابل ماشین‌سازی در حالی به میدان خواهد رفت که از چند جهت چهره ویژه بازی امروز است.

تیم ماشین‌سازی که با این نام در حال حاضر در لیگ برتر بازی می‌کند تا دو فصل قبل نام گسترش فولاد را یدک می‌کشید ولی در فرایند تغییر مالکیت در اسناد ثبتی باشگاه و رفع موارد قانونیِ حضور 2 باشگاه با یک مالک در یک رقابت، نامش به ماشین‌سازی تغییر پیدا کرد و اسم یکی از تیم‌های قدیمی تبریز روی آن گذاشته شد ولی در اصل این باشگاه و تشکیلاتش همان گسترش فولاد است که استادیومِ اختصاصی بنیان دیزل (شهید قاسم سلیمانی) را به عنوان ورزشگاه اختصاصی می‌شناسد.

سعید آقایی، مدافع سپاهان هم پیش از حضور در این تیم بازیکن گسترش فولاد بود و مدتی به صورت قرضی در تراکتور بازی کرد تا از ابتدای لیگ هفدهم با قرارداد دائمی به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی اضافه شود و حالا به نوعی به تقابل تیم سابقش خواهد رفت. آقایی اصالتاً تبریزی هم هست و در زادگاه خود به مصاف ماشین‌سازان خواهد رفت.

نکته دیگر در مورد مدافع چپ سپاهان، ادامه حضور او در این تیم است که برخلاف تصور و برنامه‌های نقل و انتقالاتی نیم فصل بود. آقایی که اختلافاتی با مجموعه سپاهان و کادرفنی داشت، پیشنهادات خوبی هم از استقلال و تراکتور دریافت کرده بود و خود سپاهانی‌ها هم بی‌میل نبودند او را با یکی از بازیکنان این دو تیم تعویض کنند. سپاهانی‌ها حتی جانشین آقایی را هم خریدند و ترکمان را به جمع نفراتشان اضافه کردند ولی پیشنهادات یکی پس از دیگری برای جدایی آقایی رد شد و این بازیکن در تیم خود ماندنی شد.

باید دید قلعه‌نویی در اولین دیدار تیمش در نیم فصل دوم آقایی را بازی می‌دهد یا نه.