به گزارش وبسایت نود، در نخستین مسابقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس بعد از ظهر امروز و از ساعت 16 (به وقت تهران) لسترسیتی تیم سوم جدول رده بندی در ورزشگاه کینگ پاور میزبان چلسی چهارم جدولی بود که این مسابقه در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. 

چلسی که با کسب 4 برد در خانه لستر، مشترکا موفق ترین روند خارج از خانه لیگ برتری خود (در کنار تاتنهام و لیورپول) را در برابر این رقیب ثبت کرده، با ترکیب ثابت زیر روانه میدان شد:

کابایرو؛ جیمز، کریستنسن، رودیگر، آزپیلیکوئتا؛ کانته، جورجینیو؛ هادسون اودوی، مانت، پدرو؛ آبراهام

ویلی کابایرو که در این بازی کپا را نیمکت نشین کرده، با 38 سال و 126 روز سن به مسن ترین بازیکن این فصل رقابت های لیگ برتر بدل شد. او همچنین بعد از مارک شوارتزر 41 ساله (در سال 2014) به مسن ترین بازیکن چلسی در رقابت های لیگ برتر تبدیل شد.

نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید؛ شاید مهم ترین صحنه این مسابقه در نیمه اول برخورد سویونچو با آبراهام در محوطه جریمه لستر در دقیقه 20 و توقف بازی برای بررسی پنالتی بودن این صحنه بود؛ هرچند لی میسن در ابتدا این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و VAR نیز نظر داور میدان را تایید کرد.

چلسی در اولین لحظات نیمه دوم به گل نخست دست یافت. کرنر ارسالی میسن مانت از سمت چپ در تیر دورتر به رودیگر رسید؛ اشمایکل از دروازه خارج نشد و مدافع آلمانی چلسی بالاتر از حمزه چودوری توانست دروازه لستر را باز کند و نخستین گل این فصل خود را به ثمر برساند.

برتری آبی ها تنها 10 دقیقه دوام آورد و هاروی بارنز با فرار خود از سمت راست خط دفاعی چلسی در دقیقه 54 لستر را به گل تساوی رساند. تیلمانز بارنز را صاحب توپ کرد و وینگر جوان و 22 ساله لستر پس از حرکت در عرض، توپ خود را به سمت دروازه کابایرو شلیک کرد که این ضربه پس از برخورد به پای جیمز منحرف و وارد دروازه شد. به این ترتیب بارنز برای سومین دیدار متوالی موفق به گلزنی شد. 

تنها 10 دقیقه بعد لسترسیتی گل دوم را هم به ثمر رساند. ارسال چیلول از سمت چپ از همه عبور کرد و در حال خروج از محوطه جریمه بود، با این حال خروج اشتباه و در ادامه تعلل کابایرو موقعیت را خطرناک نگه داشت. ریکاردو پریرا با پاس رو به عقب تیلمانز را پا به توپ کرد و ستاره بلژیکی با ارسال زمینی به درون محوطه، دوباره چیلول را صاحب فرصت کرد تا مدافع چپ ملی پوش روباه ها با ضربه پای راست خود دروازه کابایرو را باز کند.

روند هیجان انگیز بازی باز هم ادامه یافت و 7 دقیقه بعد از این گل، چلسی به گل تساوی رسید. مانت ضربه ایستگاهی (که از خطای پریرا روی خود او به دست آمده بود) را به درون محوطه ارسال کرد و رودیگر این بار روی سر چیلول ضربه سر را زد. این ضربه سر پشت سر اشمایکل فرود آمد و وارد دروازه لستر شد تا نتیجه بازی 2-2 شود. 

این مسابقه هیجان انگیز با تساوی 2-2 به پایان رسید تا لستر و چلسی به ترتیب در رده های سوم و چهارم جدول، 49 و 41 امتیازی شوند. اکنون منچسترسیتی 51 امتیازی فرصت دارد با پیروزی برابر تاتنهام (یکشنبه) اختلاف خود با لستر را به 5 امتیاز برساند و از سوی دیگر، یونایتد می‌تواند با پیروزی در برابر وولوز 37 امتیازی شده و در جایگاه پنجم، به 4 امتیازی لستر برسد.