به گزارش ورزش 11، بارسلونا در دوئل سخت و جانفرسا برابر دپورتیوو آلاوز در حالی که 70 دقیقه با نتیجه 1_0 عقب بود توانست در نهایت با گل های لوییزسوارز و لیونل مسی با برتری 2_1 زمین بازی را ترک کند تا با کسب این 3 امتیاز 57 امتیازی شود و به راه خود در مسیر قهرمانی ادامه دهد.

بارسلونا در دیدار هفته بیست ویکم رقابت های لالیگا در حالی برابر آلاوز پیروز شد که به نظر می رسد اشتباه داوری باز هم در شکل گیری نتایج فصل جاری رقابت های اسپانیا دخالت مستقیم داشته است، چرا که گل دوم بارسلونا بسیار مشکوک به نظر می رسد.

بارسلونا و دپورتیوو آلاوز بارسلونا و دپورتیوو آلاوز

در این صحنه که حالا بدل به داغ ترین سوژه ممکن در رسانه های جهان شده است، داور بازی پس از اعلام آوانتاژ در صحنه ای که خطا بر روی آلکاسر صورت داده بود قصد داشت تا حمله بارسلونا را قطع نکند که با خطای دوم بر روی لیونل، داور بازی را قطع کرد تا به صحنه خطای اول بازگردد و اعلام خطا را بر روی آلکاسر اعلام کند تا مسی بتواند با یک ضربه دیدنی گل دوم و پیروزی بخش بازی را به سود تیم خود به ثمر برساند.

صحنه مشکوک به آفساید بارسلونا صحنه مشکوک به آفساید بارسلونا

با نگاهی بسیار ریزبینانه به خطای شکل گرفته بر روی پاکو آلکاسر که زمینه ساز گل دوم و پیروز بخش بلوگرانا ها بود خواهیم دریافت که آلکاسر به طور کامل در موقعیت آفساید قرار داشته است که با بی دقتی کمک داور این بازی و عدم توجه داور وسط این مسئله نادیده گرفته می شود تا آلاوزی ها قربانی اشتباهات تیم داوری و شکست در نیوکمپ شوند.

لیونل مسی لیونل مسی

پیش از این کادر فنی و بازیکنان بارسلونا بارها به صورت علنی به عدم تسلط داوران در رقابت های لالیگا اسپانیا اعتراض کرده بودند، اما حالا آنها خود در این ماجرا سودمند شدند تا این اتفاقات این بار باب میل آنها رقم بخورد، باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه بارسلونا به این مسئله چه خواهد بود!

به طور قطع بار دیگر صحبت ها برای مزایای استفاده از تکنولوژی VAR بالا خواهد گرفت تا تیم های متضرر از اشتباهات داوران بسیار ضعیف لالیگا در صف اول منتقدین عدم استفاده از تکنولوژی و سیستم کمک داور ویدئویی قرار بگیرند.