به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوکا مودریچ که در برتری 3 بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) رئال مادرید مقابل آتالانتا در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نقش پررنگی ایفا کرد و به کهکشانی‌ها برای صعود به دور بعد رقابت‌ها با برتری 4 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت کمک کرد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا گفت: آتالانتا در سراسر زمین فشار زیادی به ما آورد و دست از این کار هم نکشیدند. گل بنزما اما در موقع مناسبی به ثمر رسید و به ما اعتمادبه‌نفس لازم برای ادامه بازی را داد.

هافبک کروات کهکشانی‌ها که از سال 2012 در عضویت باشگاه رئال مادرید است و به این تیم برای کسب 16 جام مختلف از جمله دو قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من 35 ساله هستم، اما احساس می‌کنم که تنها 27 سال دارم. نباید به سن نگاه کرد و صرف‌نظر از سنی که دارید، عملکرد در زمین مهم است. من هنوز تشنه کسب موفقیت‌های بیشتر و بازی در بالاترین سطح هستم و حس فوق‌العاده‌ای دارم. خیلی مهم است که موفق شدیم به دور بعد صعود کنیم. ما می‌خواهیم به پیروزی‌های خود ادامه دهیم و خواهیم دید که تا کجا پیشروی خواهیم کرد.

گاسپرینی: می‌توانستیم مقابل رئال مادرید بهتر کار کنیم/ اوضاع آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید هم پس از این بازی  گفت: مودریچ و کروس در این بازی فوق‌العاده بودند. مودریچ 35 ساله است، ولی این را در زمین نشان نمی‌دهد. او بازیکنی استثنایی است.