به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: به همه هواداران این پیروزی را تبریک می‌گویم که توانستیم عیدی خوبی به آنها بدهیم.

وی افزود: روزی که آمدم با هواداران عهد و پیمان بستیم که تا آخر راه باشیم و این برد را به آنها تبریک می‌گویم؛ این عیدی در حد قهرمانی برای هواداران بوده.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: دست تک تک بازیکنان را می بوسم همه باید به احترام این بازیکنان بایستند زیرا از ۱۱ بازی نیم فصل دوم ۲۲ امتیاز گرفتند و خیلی کار سختی کردند و این امتیاز ما هم ردیف سپاهان است.

وی تصریح کرد: از مالک عزیز حدادیان مدیر توانمند با معرفت تشکر می‌کنم که به تیم کمک کردند تا تیم به وضعیت فعلی خود برسد.

ذوب آهن تیم با اصالتی است

الهامی اضافه کرد: به تیم خوب ذوب آهن تبریک می گویم که جایگاه آنها نباید اینجا باشد و نشأت گرفته از یک فلسفه بازی با اصالت است تیمی که نایب قهرمان آسیا شده و جایگاه آن اینجا نیست.
وی گفت: ذوب آهن پشتوانه مالی و مدیریتی خوبی دارد ولی همیشه در فوتبال فراز و نشیب وجود دارد و همیشه غم آن از شادی بیشتر بوده، خیلی دوست دارم این ذوب آهن توی لیگ بماند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: به آقای مجتبی حسینی تبریک می گویم او بیشتر از یک تیم سیزدهم و چهاردهم امتیاز گرفته ولی دور برگشت لیگ سخت است و آقای حسینی کار سختی داشت.
وی در خصوص وضعیت داوری بیان داشت: از کمیته داوران و آقای افشاری برای دادن قضاوت این بازی را به فغانی دادند و درست است که بازیکن ما اخراج شده ولی به این داوری افتخار می‌کنم.