به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حبیب فرعباسی دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تساوی یک - یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم و یک امتیاز با ارزش کسب کردیم.

وی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد بودند وقت‌کشی کرده است، گفت: چیز خاصی نبود، نمی‌دانم چه بگویم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن درباره عملکرد خوبش مقابل پرسپولیس عنوان کرد: جا دارد از تلاش و زحمات مربیان تیم تشکر کنم، لطف خدا بود که با تلاش بازیکنان یک امتیاز گرفتیم.

فرعباسی درباره حضور هواداران در فولادشهر تصریح کرد: خیلی خوب بود و حضور هواداران شور حال عجیبی به ورزشگاه داده بود و از حضور تماشاگران خیلی راضی هستیم.

همچنین مسعود ابراهیم‌زاده در خصوص تساوی مقابل پرسپولیس گفت: جا دارد از هواداران‌مان تشکر کنم. خیلی دلتنگ‌شان بودیم، فکر می‌کنم هواداران هر دو تیم بازی خوبی را شاهد بودند. حرف و حدیث قبل از بازی زیاد بود ولی نشان دادیم که ذوب‌آهن هستیم و می‌توانستیم بازی را ببریم و روی اتفاق گل خوردیم. پرسپولیس تیم قابل احترامی است که 5 سال قهرمان ایران شده، ولی امروز نشان دادیم که خیلی بهتر از آنها هستیم.

وی درباره حضور هواداران در فولادشهر گفت: این اتفاق باید زودتر می‌افتاد، واقعا فوتبال ما به حضور هواداران نیاز دارد. تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت آنها از تیم ما تداوم داشته باشد.

مدافع ذوب‌آهن درباره روند نتایج تیمش با تارتار تصریح کرد: روند نتیجه‌گیری ما خوب بوده است، با توجه به قول و قراری که در ابتدای فصل برای کسب نتایج و رتبه تیم داده شده است، فکر می‌کنم به آن هدف‌مان رسیدیم، تا ان‌شاءالله در سال آینده بتوانیم رتبه‌های بالاتر را کسب کنیم.