به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری پس از پیروزی 2 بر یک نساجی مقابل فولاد در نشست خبری گفت: پیش از بازی هم گفتم که یک دیدار فوق‌العاده ‌فیزیکی و تاکتیکی با فولاد خواهیم داشت، اما توانستیم اولین شکست این تیم بزرگ را رقم بزنیم. پیروزی بزرگی مقابل تیمی به دست آوردیم که جزو 8 تیم برتر آسیا است.

وی ادامه داد: درست است که ما بازی را بردیم اما چیزی از ارزش‌های فولاد کم نمی‌کند. به بچه‌های تیمم تبریک می‌گویم، واقعا با جان و دل کار می‌کنند و نکات تاکتیکی ما را همه را مو به مو انجام می‌دهند. روی نقاط ضعف فولاد کار کرده بودیم و می‌دانستیم که چطور باید به فولاد ضربه بزنیم.

سرمربی نساجی عنوان کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم، به بچه‌های تیمم گفتم که به عنوان مربی و بازیکن 32-33 سال است که در فوتبال است و اینجا معنای یک تیم و همدل بودن را فهمیدم. به مردم خوب قائمشهر تبریک می‌گویم و همیشه در صحبت‌هایم گفتم که برای هواداران تیم‌مان بازی کنیم و بجنگید و حتی اگر ببازید هم برای شما دست خواهند زد، این برد را ویژه به مالک محترم باشگاه تقدیم می‌کنیم چون با جان و دل برای تیمش زحمت می‌کشد و از اینکه او به من لطف و اطمینان داشت تشکر می‌کنم.

ادامه دارد