به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان از ساعت 16:45 امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

* هواداران استقلال نسبت به دیدارهای قبلی آبی‌ها در ورزشگاه آزادی، استقبال نسبتاً خوبی از این مسابقه کرده‌اند و تا این لحظه حدود پنج هزار نفر در استادیوم حضور دارند.

* تماشاگران استقلال در زمان ورود بازیکنان گل‌گهر، به تشویق بازیکنان سابق تیم محبوب‌شان از جمله بهنام برزای، آرمین سهرابیان، مرتضی تبریزی، هاشم بیگ‌زاده و ... پرداختند که سهم برزای بیشتر از بقیه بود.

* امین قاسمی‌نژاد مهاجم گل‌گهر که سابقه بازی در استقلال را دارد، با برخی از همبازی‌های سابق خود خوش‌وبش کرد.

* سعید الهویی مربی گل‌گهر و دستیار امیر قلعه‌نویی که در دیدار رفت با ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال درگیر شده بود، هنگام ورود به ورزشگاه «هو» شد و هواداران استقلال شعارهای زیادی علیه او سر دادند.

* محسن فروزان دروازه‌بان گل‌گهر که او نیز سابقه بازی با پیراهن استقلال را در کارنامه دارد، همانند دیدار قبلی تیم سیرجانی در ترکیب تیمش جای ندارد.

* برخی افراد با لباس شخصی در زمین چمن حضور یافتند که توسط عوامل ورزشگاه به بیرون از زمین هدایت شدند.

* علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال در ورزشگاه حضور دارد. با این حال مانند دیدارهای خانگی قبلی آبی‌پوشان، همچنان خبری از علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال نیست.