به گزارش خبرنگار مهر، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: اصلا باورم نمی شود که نتیجه را واگذار کرده ایم. ما با برنامه بازی کردیم و موقعیت های خوبی داشتیم. اگر مربی آکادمی که داشتیم با این سبک بازی راضی بودیم اما ما تیم حرفه ای هستیم و به نتیجه نیاز داریم.

وی ادامه داد: با این حال دیگر هدف مان لیگ نیست. از این شرایط خیلی خسته هستم که خوب بازی می کنیم اما نتیجه نمی گیریم. بازیکنانم هم از این شرایط خسته هستند. در نیم فصل دوم هم با غایبان زیادی بازی کردیم اما فرم بازی را حفظ کردیم اما همیشه اتفاقاتی رخ می دهد که ما نتیجه را از دست می دهیم.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر ادامه داد: با کمی باهوش تر باشیم و زمانی که دو دقیقه از نیمه اول باقی مانده بود باید نتیجه را حفظ می کردیم و گل نمی خوردیم چرا که استقلالی ها تحت فشار بودند نه ما. به بازیکنان گفته بودم اگر عقب بنشینیم استقلال تیم خطرناکی است. این سبک آنهاست و من هم حرفی ندارم.

اوزونیدیس ادامه داد: در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و بازیسازی خوبی را هم انجام دادیم. سانترهای زیادی را ارسال کردیم اما وقتی شانس مسلم دارید و نمی توانید به گل برسید مسلم است که بازی را می بازید.

وی گفت: انتظار این نتایج را در نیم فصل دوم نداشتم. تمرکز ما روی جام حذفی خواهد بود. به تیم استقلال و نکونام تبریک می گویم. دوست دارم استقلال قهرمان شود. اما اگر بخواید از سبک بازی بپرسید من پرسپولیس را ترجیح می دهم.

اوزونیدیس در واکنش به این پرسش که عنوان شده شما گزینه سرمربیگری تیم ملی یونان هستید گفت: فعلا نمی خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. تمرکزم روی بازی های باقی مانده است و بعدا در مورد آینده تصمیم خواهم گرفت.